פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
4/11/2021 9:00

מזכ"ל הליגה הערבית: אישורי הבנייה לפלסטינים – סיפור כיסוי

אם מישהו חשב שישראל זוכה לנקודות זכות בעקבות היתרי הבנייה שהעניק שר הביטחון בני גנץ לפלסטינים, טועה. ישראל אישרה לרשות הפלסטינית בנייה של אלפי דירות בשטחי C ביהודה ושומרון אבל מזכ"ל הליגה הערבית אחמד אבו אלריט טוען שמדובר בסך הכול בסיפור כיסוי להרחבת ההתנחלויות הישראליות.


במהלך פגישה עם שליח האו"ם למזרח התיכון, תור וונסלנד, הזהיר אבו אלריט מפני "הרחבת ההתנחלויות והחמצת הסיכוי להסדר בין ישראל לפלסטינים. לטענתו הדבר יוביל לפיצוץ במוקדם או במאוחר".


אבו אלריט הביע "דאגה עמוקה מהסלמה של ההפרות הישראליות בגדה המערבית ובירושלים, לרבות הרחבת ההתנחלויות המואצת והכרזת ממשלת ישראל על תוכניות לבניית אלפי יחידות דיור בשטחים הכבושים, וכן התגברות התקפות מתנחלים ומדיניות הריסת בתים". הוא אמר כי  "ההצהרות של הממשלה הישראלית על הקלות לפלסטינים בגדה, הן לא יותר מאשר מסך שנועד לכסות את הרחבת ההתנחלויות המתמשכת ולהוליך שולל את הקהילה הבינלאומית".


הוא הדגיש כי ההקלות האלו "הן קוסמטיות ואינן יכולות לייצג דרך רצינית להסדר ולשיחות בין שני הצדדים, הפלסטיני והישראלי, ולהוביל לפתרון סופי בחסות בינלאומית".


גורם בליגה הערבית אמר כי אבו אלריט הקשיב להערכת המצב של שליח האו"ם, לרבות דבריו על הסכנה להידרדרות מתמשכת של המצב ההומניטרי בעזה, ולקשיים הכלכליים הגדולים מהם סובלת הרשות הפלסטינית.


The post מזכ"ל הליגה הערבית: אישורי הבנייה לפלסטינים – סיפור כיסוי appeared first on מקור ראשון.


מחבר: Rina Nakonechny | מקור ראשון חשיפות: 3 | דירוג: 2/46 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: