פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
1/12/2021 5:52

סגנו של אבו מאזן: "נמשיך לשלם לאסירים ולשאהידים"

בשכם חגגו בתחילת השבוע את שחרורו של המחבל בלאל ג'ודה, אחרי 20 שנה בכלא הישראלי. מאות מתושבי העיר הרימו אותו על הכתפיים, הניפו דגלי פת"ח צהובים, וצעקו "מהפכה עד הניצחון" ו"העמדה הלאומית היא דרך הנשק".


בריאיון לכלי התקשורת אמר ג'ודה כי זה אירוע תמיכה באסירים "ותפילה לשחרורם ולשחרור המולדת. האסירים במצב קשה כי הם נמצאים תחת התקפות מטעם הממשלה הישראלית שמנסה לחבל במאבקם. אבל אנחנו חזקים".




בכיר הרשות מוחמד אל עלול, סגנו של אבו מאזן בפת"ח, השתתף באירוע והצהיר כי הוא "שמח לקבל את פניו של הלוחם הגדול בלאל ג'ודה". עוד דיבר על האסירים בבתי הכלא, והסית נגד ישראל כשטען שהיא "מחזיקה בכמות גדולה של אסירים ומונעת טיפול באסירים חולים".


השר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג', אמר בריאיון למקור ראשון כי "מתנהלות שיחות על הדרך שבה תוכל הרשות הפלסטינית לשלם למשפחות אסירים פלסטינים, באופן שיהיה מקובל על ישראל". בתשובה לשאלה מה יהיה מנגנון התשלום שיהיה מקובל על ישראל, ענה השר כי דבר לא יוחלט ללא הסכמת שני הצדדים "והאמריקנים באמצע".


לעומתו, הנציג הפלסטיני לא מצמץ והצהיר כי הרשות הפלסטינית תמשיך לשלם למשפחות שאהידים ואסירים. "האסירים הם הלוחמים למען החופש של העם הפלסטיני ונמשיך לתמוך בהם. כידוע, על אבו מאזן מופעלים לחצים כבדים בדמות חוק האסירים הישראלי שנועד לגרום לו להפסיק את התשלום לאסירים ולשאהידים. אנחנו אומרים בבירור כי לא ניכנע ללחצים ונמשיך לשלם להם מתוך כבוד לאסירים".


The post סגנו של אבו מאזן: "נמשיך לשלם לאסירים ולשאהידים" appeared first on מקור ראשון.


מחבר: Rina Nakonechny | מקור ראשון חשיפות: 3 | דירוג: 2/43 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: