פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
2/12/2021 8:45

תושבים בלוד למשטרה: "פעלו לשמור על ביטחון צעדת הדגלים"

לקראת צעדת הדגלים בלוד, ארגון "קהילוד", המאגד את קהילות הגרעין בעיר, קורא לממשלה לגלות אחריות לביטחונם ושלומם של הצועדים.


הצעדה המתוכננת בעיר כחלק משורת אירועי חנוכה, הפכה למטרה בימים האחרונים עבור ארגוני שמאל. בתחילת השבוע, ארגון השמאל "יוזמות אברהם" פרסם מכתב שעליו חתומים חברי מועצה ערבים ויהודים בכמה ערים מעורבות, ובו נכתב כי: "אנו קוראים להימנע מהתלהטות הרוחות". לטענתם, דבר זה יכול להיגרם בעקבות מעבר של צועדים עם דגלי ישראל ליד תושבים ערבים.


חבר מועצת העיר לוד, עמיחי לנגפלד, הגיב על המכתב בביטול הטענות וכתב אמש (ד') בתגובה: "דגל ישראל יונף ברחבי העיר לוד בכל מקום ובכל זמן. כל מחשבה קיצונית והזויה של קבוצת שוליים – שאזרח לא יוכל להניף את דגל ישראל במדינתו היא דבר מגוחך שאינו מצריך שום הסבר.


"אדרבה, ככל שיש מחשבה, ולו הקלושה ביותר, על מקום בו עלולה להיות בעיה בהנפת דגל המדינה, הרי ראוי לכל הגורמים להניפו שם ביתר שאת. מצופה מכל אזרח במדינת ישראל, ומכל גוף הפועל במדינה, לפעול להרמת דגל ישראל בכל מקום ומקום. אגב, לו הייתם משקיעים מעט בבדיקת הנתונים, ולא ממהרים להוציא מכתב פופוליסטי זול, הרי שהייתם מגלים שהצעדה מתוכננת ושאושרה ע"י משטרת ישראל כלל לא עוברת במקומות שציינתם".


בהודעת ארגון הגג של הקהילות בלוד נכתב: "אנו קוראים לכולם לבוא ולהשתתף בתהלוכה. מטרתה של התהלוכה כשמה כן היא – להניף את הדגל ולהגביר את האור והטוב בימי חנוכה. אנו קוראים למשטרת ישראל לשמור על צביון התהלוכה כתהלוכת דגלים ושתפעל למנוע כל פגיעה בתהלוכה ולהמשיך להעצים את מאמציה להשבת הסדר והביטחון בכל רחבי העיר".


The post תושבים בלוד למשטרה: "פעלו לשמור על ביטחון צעדת הדגלים" appeared first on מקור ראשון.


מחבר: Rina Nakonechny | מקור ראשון חשיפות: 3 | דירוג: 3/32 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: