פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
6/12/2021 6:36

המשכורת הראשונה של מנכ"לית מכון צומת להלכה וטכנולוגיה


האורים והתומים שלי בעבודה הם תוכניות העבודה. אלו שהופכות את העומס למשימות ואת החזון לשלבים. הן גם אלו שבסוף גורמות להכול להתרחש.


כבכורה קלאסית, בגיל מאוד צעיר החלטתי שאני כבר חלק מהגדולים, ודרשתי לשתות קפה יחד איתם. הקפה הוא מרכיב בסיסי ביום שלי. כל בוקר מתחיל עם כוס קפה אחת בבית ועוד אחת במשרד.


מבחינתי מנהל טוב הוא כזה שהדלת שלו פתוחה תמיד, והראש שלו פתוח לשינויים. כמנהלים תפקידנו להצעיד קדימה ולהגשים את החלומות. ללא הקשר לשטח והדיוקים שעולים מהעובדים אולי נוכל לרוץ קדימה, אבל לא נוכל להגיע לשום הישג משמעותי.


מכון צומת, השוכן באלון־שבות, עוסק במפגש שבין ההלכה לטכנולוגיה בחיים המודרניים ובדיונים בנושאי ניהול מדינה מודרנית. המכון נותן שירותי ייעוץ, פיתוח, ייצור והתקנה של פיקודי שבת למוצרים שונים. בראש המכון עומד הרב מנחם פרל, ותחתיו מועסקים עוד 25 עובדים.



"כל אדם תופס הערכה וקידום בדרך שונה. שתפו את המנהלים שלכם –


תופתעו כמה הדברים שנראים לכם ברורים מאליהם, לא עלו בדעתם"


 


1.משכורת ראשונה


בתור נערה הצטרפתי ככוח עזר לקייטנה של ילדים בבית הספר היסודי. הרווחתי 1,700 שקלים. הכסף נחסך יחד עם עוד משכורות מעבודות מזדמנות ומהשירות הלאומי. הגעתי לחתונה שלי עם סכום מכובד לצרף לחשבון המשותף.


2. חור בהשכלה


בכיתה ב' נכשלתי פעם ראשונה במבחן במדעים על חלקי הנמלה. לא אשכח את ההרגשה. מבחינתי זה היה מבחן פתע, ולא הבנתי איך כל שאר הבנות מכירות את החומר. מאז אני ונמלים – לא עובדות טוב יחד. אם אני רואה נמלה, אני מיד מרימה טלפון למדביר.


3. משבר


בחסדי ה' זכינו ללדת את שני הגדולים שלנו באותה השנה. זו הייתה משימת חיים מטורפת תוך כדי סיום תואר ראשון והתחלת תואר שני. למדתי שכוח של אימהות שווה יותר מזהב. כשיש חיים שתלויים בך, את מגלה עוצמות ומיומנויות ששום התנסות לא יכולה להעניק לך.


4. טיפ לעובד


תיאום ציפיות הוא מפתח חשוב להתקדמות. מנהל לא תמיד יודע מה חשוב לעובד שלו ואיך אפשר לצ'פר ולקדם אותו. כל אדם תופס הערכה וקידום בדרך שונה. שתפו את המנהלים שלכם – תופתעו כמה הדברים שנראים לכם ברורים מאליהם, לא עלו בדעתם.


The post המשכורת הראשונה של מנכ"לית מכון צומת להלכה וטכנולוגיה appeared first on מקור ראשון.


מחבר: aviyas | מקור ראשון חשיפות: 3 | דירוג: 2/44 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: