פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
23/12/2021 4:12

זה כן יהיה השיר שלנו: אביב גפן בדרך לחיים פוליטיים?

בסקר חדש שהגיע לידי "מקור ראשון" ביקש לבדוק מה יהיו ההשפעות של ריצה לכנסת וכניסה לחיים פוליטיים של האמן והיוצר אביב גפן בבחירות הבאות.


בין השאלות שנשלחו לנשאלים, הופיעה למשל השאלה "איך תשפיע מועמדות של גפן לכנסת במסגרת מפלגה קיימת על האפשרות שתצביע עבורה בבחירות הבאות לכנסת?". בשלב הבא, כבר עלתה האפשרות שגפן עצמו ירוץ עצמאית בראשות מפלגה, והמשיבים נשאלו האם במצב זה יצביעו לו.


שתי שאלות נוספות בסקר עסקו ב"איך תשפיע כניסה של אביב גפן לחיים הפוליטיים על תדמיתה של הפוליטיקה הישראלית?". השאלה "היכן היית ממקם את הזמר אביב גפן על המפה הפוליטית?" נשאלה ככל הנראה במטרה לברר מה הכיוון המפלגתי שעל גפן לכוון אליו.


בעבר, גפן העלה את כניסתו לפוליטיקה כאופציה כמה וכמה פעמים, ואמר שהוא חושב על כך כדי לנסות ולהשפיע מבפנים, אך בריאיון ברדיו הבהיר כי "אני כמובן לא הולך לרוץ לפוליטיקה, כי זה גם גוזל הרבה זמן, וגם צריך כישורים שאני לא מאמין שיש לי את כולם. חלקם זה שקרים ותככים ואני לא אלוף בזה. האם זה מדגדג לי? כן, כן. אני רואה דברים ואני תמיד ביקורתי ויש לי מה להגיד וצריכים הנהגה חדשה".


בבחירות האחרונות חשף כי הצביע ליאיר לפיד. "הצבעתי עבורו גם בפעם שעברה. הוא בשל כבר להנהיג, בעיניי הוא אמור להוביל את ישראל. אני מכיר אותו וסומך עליו, הוא שם כבר הרבה זמן ונלחם תמיד. בשבילי הוא כרגע המענה הכי טוב". כך שעולה אפשרות כי דווקא לא גפן בודק את ריצתו שלו, אלא מפלגות אחרות שרואות בו אפשרו לשריון שיוביל לתוספת מנדטים.


בזמן משבר הקורונה הוביל גפן יחד עם אמנים נוספים את המאבק על סגירתו של עולם התרבות, במהלכו נפגש עם ראש הממשלה דאז בנימין נתניהו והשר חילי טרופר. בשנים האחרונות נראה לקהל מעריציו כי הוא עבר שינוי כיוון, לאחר שבסיטואציות שונות התנצל על אמירות שיצרו לא מעט סערות במהלך שנותיו כאחד מהמוזיקאים הגדולים בארץ. הוא גם שיגר אמירות מפייסות בעיקר סביב הביקורת שהעביר על ההתנהלות במגפת הקורונה בציבור הדתי והחרדי.


שעות לאחר הפרסום הראשון, כתב גפן בחשבון הטוויטר שלו: "בשעות האחרונות אני מדווח שיצא סקר על התאמתי לכניסה לפוליטיקה, לא מכיר את העניין והוא לא מטעמי או מטעם אנשיי. מתמקד בלבחור מנהיג שיצעיד אותנו לארוויזיון".



 




The post זה כן יהיה השיר שלנו: אביב גפן בדרך לחיים פוליטיים? appeared first on מקור ראשון.


מחבר: adish | מקור ראשון חשיפות: 2 | דירוג: 3/41 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: