פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
23/12/2021 6:34

"כמו שיהודה חלם": כ-15 אלף איש עלו לחומש

הרב מרדכי דימנטמן, אביו של יהודה ז"ל שנרצח בפיגוע בחומש בשבוע שעבר, דיבר היום (ה') במקום המתקפה הקטלנית, כשיחד איתו מתייצבים במקום אלפי ישראלים שצעדו אל היישוב בצפון השומרון כיד להביע בו תמיכה.


"מרגישים את מסירות הנפש בפועל, כמו החלוצים שבנו את המדינה והלכו לפני המחנה. תלמידי ישיבת חומש, האלפים שצועדים כאן, אלה החלוצים של תשפ"ב, ממשיכי דרכם של כל החלוצים לדורותיהם שהגיעו ליבש פה את הביצות ולכבוש את הארץ", אמר הרב דימנטמן.


"ארץ ישראל ניקנית בייסורים ועוד לא גמרנו להגיע לגאולה השלמה של תקומת עם ישראל. וכאן זה המקום שאנחנו ממש חשים את האדמה את מרחבי ארץ ישראל וחווים את מה שחוו כל אלה שהשתוקקו לתקומת עם ישראל בארצו. אנחנו בתהליך וכאן זה אחד השלבים. בעזרת השם, חומש תחילה זו לא תחילה זו אמצע הדרך של התקומה ובעזרת השם נעלה הלאה ונזכה למדינה רחבה מתוך שלום ואחווה".


הרב מרדכי דימנטמן, אביו של יהודה ז"ל. צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש90

אתיה דימנטמן, אלמנתו של יהודה ז"ל, אמרה: "ככל שיש פה יותר אנשים ויותר גשם זה יותר מאתגר וקשה לנו, יהודה יותר שמח. ברור לי. ואנחנו מזמינים את כל עם ישראל, את כל מי שלא הגיע או שהתחרט שלא הגיע, מוזמנים לצעוד איתנו בלב או להגיע לכאן מחר או מחרתיים. נחזור לכל המקומות, כמו שיהודה חלם, וכל עם ישראל חלם וחולם גם אם הוא לא מרגיש את זה".


חברי כנסת רבנים ואנשי ציבור נענו לקריאה ועלו עם האלפים לחומש. בהם: ח"כ עמיחי שיקלי, ח"כ בצלאל סמוטריץ, ח"כ אורית סטרוק, ח"כ שמחה רוטמן, ח"כ משה ארבל, ח"כ אבי מעוז, הרב דב ליאור מבכירי רבני הציונות הדתית, הרב אליקים לבנון רב השומרון, הרב יעקב שפירא ראש ישיבת מרכז הרב, הרב מיכה הלוי רבה הראשי של פתח תקווה, הרב דוד פנדל ראש ישיבת שדרות. הרב דודי דודקביץ רבה של יצהר, וראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן.


על פי דיווחי המארגנים. כולל העולים להר ברגל ובשאטלים. כ-15,000 איש עלו להר.


The post "כמו שיהודה חלם": כ-15 אלף איש עלו לחומש appeared first on מקור ראשון.


מחבר: Elchanan Speiser | מקור ראשון חשיפות: 2 | דירוג: 2/35 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: