פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
6/1/2022 22:42

יערה שילה: "המניות שלי אצל הילדים יעלו מאוד אם אשתתף בקופה ראשית"

01 זיכרון ילדות תרבותי: שמחת תורה בבית הכנסת של סבא וסבתא ברחובות, חיים ופנינה מסעוד, שהיה צמוד לביתם. את השקיות שקיבלנו שם כילדים ואת הריקוד המיוחד של סבא עם ספר התורה אזכור כל חיי.


02 ספר שקראת פעמיים: כלקוית למידה, כמעט את כל הספרים אני קוראת פעמיים. שני ספרים שאני מתחברת אליהם במיוחד הם "הר א־דוני" של ארי דה לוקה, ספר שנתן לי השראה לייצר מחשבות טובות, ו"ארבע ההסכמות" של דון מיגל רואיס, ספר מכונן שעוזר לי בעבודה על המידות.


03 דמות שמעניקה לך השראה: בעולם האישי – סבתא מזל. סבתא תימנייה צנועה ומיוחדת. מורה לחיים. לחריצות, למסירות ולפשטות אנושית. בעולם הציבורי – הנרייטה סאלד, אם כל הילדים. משתיהן אני לוקחת דברים לעשייה. במקום לקטר על המצב, תחלמי, תעשי ותשני את המציאות.


04 עם מי היית רוצה להתחלף ליום אחד: עם יו"ר הוועדה לזכויות הילד באו"ם. "ילד הוא ילד הוא ילד" – המערכות היום לא מספיק מתייחסות לילדים אלא בעיקר להורים ולרווחים שנשיג דרך הילדים. כיו"ר הוועדה הייתי מנסה לשנות את נקודת המבט והשפה, ומנסחת חזון שמציב את הילד במרכז. כל ילד בעולם זכאי      לביטחון תזונתי, בריאותי וחינוכי.


05 יוצר שאהוב עלייך במיוחד: וולט דיסני. היצירתיות, המחשבה והזרימה של היצירה מפעימות אותי כל פעם מחדש. פנומן שהצליח לדבר גם לילדים וגם למבוגרים ולהביא את שניהם ליהנות מאותה יצירה. אלוף הדמיון.


06 עם מי היית רוצה לשבת לכוס קפה: גולדה מאיר, ראש הממשלה שפעלה עבור זכויות סוציאליות לילדים ונשים. בעיניי זו טרגדיה שהיא נחרתה בזיכרון הציבורי רק עם הטראומה של מלחמת יום הכיפורים. הייתי שמחה לטיפים ממנה איך עומדים איתנים מול חזית קשוחה.


07 באיזו סדרת טלוויזיה היית רוצה לשחק: אני חושבת שהמניות שלי אצל הילדים יעלו מאוד אם אשתתף בקופה ראשית. בקיצור, כוכבה – אני באה.


08 מהו המאכל שאת לא יכולה לעמוד בפניו: כבר שבע שנים שאני נמנעת מגלוטן וסוכר, אז כנראה אין הרבה מאכלים כאלו. אבל כשאני מכינה לילדים מאכל של אמא שלי, תפוחי אדמה ומעליהם ביצה, אני חייבת לטעום.


09 עם מה את נרדמת: אני חיה במדיה החברתית, אבל אחרי סריקה אחרונה של הפיד הגיע הזמן לקצת רוגע, עם הספרים שליד המיטה שלי. בדרך כלל אלו ספרי השירה של יהודה עמיחי, זלדה, רחל ועוד.


The post יערה שילה: "המניות שלי אצל הילדים יעלו מאוד אם אשתתף בקופה ראשית" appeared first on מקור ראשון.


מחבר: aviyas | מקור ראשון חשיפות: 3 | דירוג: 2/49 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: