פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
6/1/2022 9:53

פרקליט המדינה עמית איסמן ימונה למ"מ היועמ"ש

סגן רה"מ ושר המשפטים גדעון סער הודיע הערב (ה') כי בכוונתו למנות את פרקליט המדינה עו"ד עמית איסמן לתפקיד ממלא מקום היועץ המשפטי לממשלה למשך כחודש ימים, לאחר פרישתו של היועמ"ש הנוכחי, ד"ר אביחי מנדלבליט.


כפי שפורסם בעבר, אנשי הוועדה המקצועית-ציבורית להמלצה על מעומדים לתפקיד היועמ"ש הודיעו לסער שלא יספיקו להגיש את המלצותיהם עד למועד סיום תפקידו של מנדלבליט בסוף החודש הנוכחי, וכי ההמלצות יתעכבו כל הנראה לפחות עד סוף חודש פברואר.


בהודעה שהוציא השר סער, נאמר שהוא נפגש הערב עם אנשי הוועדה בראשות נשיא בית המשפט העליון לשעבר השופט (בדימוס) אשר גרוניס, מכיוון שעל פי חוק הוא מחויב להתייעץ איתם בנושא מינוי ממלא מקום היועץ המשפטי לממשלה, לנוכח העובדה שמנדלבליט צפוי לסיים את תפקידו בסוף החודש ונראה שהליכי בחירת מחליפו יגלשו לתוך חודש פברואר.


שר המשפטים מסר לוועדה, שבכפוף להתייעצות האמורה ולהתייעצות עם נציב שירות המדינה, בכוונתו למנות לתפקיד ממלא מקום היועמ״ש את פרקליט המדינה עמית איסמן לפרק זמן של חודש ימים. השר מסר לוועדה שפרקליט המדינה נתן את הסכמתו למילוי המקום כמבוקש.


מוקדם יותר השבוע פרסמו חברי הוועדה את שמות תשעת המועמדים שהוגשו לה, הכוללים את השופטת מיכל אגמון-גונן, עו"ד איתי אופיר, עו"ד גלי בהרב-מיארה, פרופ' אריאל בנדור, ד"ר אביעד בקשי, עו"ד איל ינון, פרופ' ברק מדינה, עו"ד רז נזרי וד"ר רועי שיינדורף.


בנוסף מסרה הוועדה כי תסכם את מסקנותיה לא פחות מעשרים ואחד ימים לאחר פרסום רשימת השמות, ובשיחות עם חברי הוועדה ההערכות הן כי הדבר ייקח אף יותר זמן מכך.


The post פרקליט המדינה עמית איסמן ימונה למ"מ היועמ"ש appeared first on מקור ראשון.


מחבר: Elchanan Speiser | מקור ראשון חשיפות: 4 | דירוג: 2/82 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: