פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
12/1/2022 22:08

איך מוציאים ויזה לקנדה



עם זאת, ישנם כמה פרטים שחשוב שתכירו כדי לאפשר לכם לעבור את התהליך בלי טעויות. הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת:


קנדה הפכה לא מכבר ליעד תיירותי פופולרי מאוד עבור הישראלים. השפה המוכרת לכולנו, מזג האויר המסקרן והאנשים הנוחים, הפכו את קנדה להיות יעד טיול מבוקש מאוד. בניגוד לארצות הברית, תהליך הכניסה לקנדה פשוט הרבה יותר, וקבלת ויזה לקנדה לא דומה למה שנדרשים הנוסעים לארצות הברית.


למרות זאת, בשנים האחרונות ולאור השינויים הרבים שמדינות חוללו בחוקי ההגירה שלהן, גם תהליך הכניסה לקנדה עבר שינוי מסוים. השינוי גורם לכך שגם ישראלים שרוצים לנסוע לקנדה נדרשים לעבור פרוצדורה מסוימת כדי להיכנס למדינה. אנחנו כאן נענה לכם על כל השאלות שעולות לכן כדי שתוכלו להשיג את האישור בצורה הפשוטה ביותר.


מהי ויזה?


ויזה או בשמה העברי ‘אשרה’, היא מסמך שמהווה אישור לאזרח של מדינה מסוימת להיכנס ולשהות במדינה זרה שהוא אינו אזרח בה. באופן כללי, ניתן לדבר על 4 סוגים של ויזות:



  1. ויזת תייר – ויזת תייר היא ויזה שניתנת למי שמבקש להגיע למדינה לצורך טיול. בדרך כלל אורכה של הויזה יהיה 6 חודשים. מי שמבקש ויזת תייר יצטרך להוכיח שזו אכן מטרתו האמתית, כדי למנוע מקרים שבהם מהגרים יגיעו למדינה בכיסוי של תיירים.

  2. ויזת עבודה – ויזת עבודה ניתנת לאנשים שמבקשים להגר למדינה מסוימת לצורך מציאת עבודה. בדרך כלל הויזה ניתנת לזמן מסוים ובסיומו של אותו פרק זמן התוקף של מוארך. בכל עת המדינה רשאית של להאריך את משך זמן השהייה ועל מהגר העבודה יהיה לעזוב את המדינה.

  3. ויזת לימודים – ויזת לימודים נתינת לאזרח שמבקש ללמוד במוסד להשכלה גבוהה במדינה מסוימת. משך הזמן של הויזה הוא לכל תקופת הלימודים, והוא מותנה כמובן בהסכמה של מוסד הלימודים בו מתכננן האזרח הזר ללמוד.

  4. ויזה דיפלומטית – הויזה הזו מנופקת עבור דיפלומטים של המדינה הזרה והיא מאפשרת להם לשהות במדינת היעד שלהם במשך כל זמן השליחות הדיפלומטית שלהם.


האם צריך ויזה עבור נסיעה לקנדה?


הבשורה הטובה היא שאזרחי מדינת ישראל לא נדרשים להוציא ויזה עבור כניסה לקנדה. עם זאת, יש צורך להוציא אישור אלקטרוני  – ETA כדי להיכנס לתוך המדינה. מרגע הוצאת האישור הוא תקף למשך זמן של 5 שנים, והוא מקנה לכם את אפשרות השהייה בקנדה למשך חצי שנה.


עם זאת, מי שמתכנן ביקור שאמור לארוך למעלה מחצי שנה, בין אם בשל מטרה תיירותית או לשם מטרה אחרת, יהיה עליו להוציא ויזת תייר. ניתן כמובן להיכנס לקנדה באמצעות האישור המוזכר לעיל ובמשך זמן השהות להגיש בקשה לוויזת תייר.


מי פטור מהוצאת הויזה?


בעלי אזרחות – מי שהוא אזרח קנדי או אזרח של ארצות הברית פטור מהוצאת האישור. מלבד זאת, אישור הכניסה נדרש רק עבור מי שנכנס לקנדה באמצעות אמצעי תחבורה אוויריים. כניסה מגבול יבשתי, בין אם ברכב ובין אם ברגל וכן כניסה באמצעות כלי שייט לא מצריכות הוצאה של האישור.


 


מה משך הזמן שהויזה מאפשרת להישאר בקנדה?


כאמור, אשרת הכניסה מאפשרת שהייה של 6 חודשים בקנדה ללא צורך בויזה. מעל לזמן זה, יש צורך להוציא ויזת תייר. מרגע שהוצאתם את האישור הוא תקף למשך חמש שנים, או עד הזמן שבו הדרכון שלכם פג תוקף. מספר הכניסות של האישור לא מוגבל ותוכלו להיכנס ולצאת באופן חופשי במשך 6 החודשים, מרגע הכניסה הראשונה שלכם.


מי לא יכול לקבל ויזה?


ככלל, לאזרחים ישראלים לא אמורה להיות בעיה להשיג את האישור להיכנס לקנדה. עם זאת, מי שהיה מעורב בפשעים חמורים או שהוא בעל בעיות בריאותיות חריגות עלול שלא לקבל את האישור או שהוא יידרש להביא מסמכים נוספים בעת הגשת הבקשה לקבלת האישור כדי לוודא שכניסתו לקנדה לא תגרום בעיות לממשלה המקומית.


כאשר תגיעו לקנדה קצין ביקורת הגבולות יעשה לכם ראיון קצר כדי לוודא שאכן הגעתם לשם המטרה שעליה הצהרתם. לאחר הריאיון הקצין יחתום לכם על אשרת שהייה ובה הוא יפרט כמה זמן מותר לכם להישאר במדינה. חשוב מאוד לא לשקר בראיון כדי לא להגיע למצבים לא נעימים שעלולים לשלול מכם את אשרת השהייה.


מה העלות של הוצאת ויזה?


העלות של הוצאת האישור לא יקרה כלל, והמחיר שלה הוא 7$.


כמה זמן אורך התהליך של הנפקת ויזה?


ההליך של הנפקת האישור יכול לקחת כמה דקות אך לעיתים הוא נמשך מספר ימים. באופן כללי אין כל סיבה שלא תקבלו תשובה סופית עד 72 שעות מהרגע שבו הגשתם את הבקשה. למותר לציין שכדאי לבצע את התהליך מספיק זמן מראש לפני שאתם מתכננים את הטיסה כדי שתוכלו להתמודד עם דרישות בלתי צפויות שעלולות לצוץ בעת בקשת האישור.


איך מקבלים את האישור בפועל?


הדרך הפשוטה ביותר לקבלת האישור היא דרך האתר של ממשלת קנדה. באתר תוכלו להגיש את הבקשה ולפרט את המטרה שלשמה אתם מעוניינים לקבל את האישור. הכינו מראש את הדרכון שלכם וכרטיס אשראי בינלאומי כדי שתוכלו לשלם את האגרה המוזכרת לעיל.


אם אתם מתקשים באנגלית, ברשת ניתן שירות להנפקת ויזה לקנדה בשפה העברית באמצעות חברה שמבצעת עבורכם את כל התהליך. התעריף אמנם יקר במעט אך השירות יכול להיות יעיל במקרה שבו אתם נדרשים לבירור מעמיק יותר בשל הסיבות המוזכרות לעיל. ברוב המקרים קבלת האישור לא אמורה להתעכב.


אם רוצים להאריך את השהייה, מה חשוב לדעת?


במקרה שבו אתם מעוניינים להאריך את השהייה, אתם צריכים לתת את הדעת על הנימוקים שבהם תעשו שימוש כדי שהבקשה להאריך את השהות שלכם במדינה תתקבל. ככלל, אתם צריכים לגרום לרשות ההגירה להבין שאין לכם שום עניין להישאר במדינה מעבר למטרה המסוימת שאותה הצגתם.


יהיה עליכם להציג את הסיבות שבגללן אתם תאצלו לחזור לארץ המוצא שלכם, כגון משפחה, לימודים או עבודה. חשוב כמובן לא להסתיר מידע מרשויות ההגירה המקומיות שכן הדבר עלול להוביל לפסילת הבקשה שלכם באופן מידי.


אם ברצונכם לקבל ויזה עבור מטרות כמו לימודים או עבודה אזי עליכם לפרט את הבקשה לרשות ההגירה, ולדאוג להאריך את האישור על פי הצורך.


לסיכום


קבלת אישור כניסה לקנדה הוא הליך פשוט שאין לכם מה לדאוג מפניו. מילוי של טופס קצר באינטרנט ותשלום אגרה יעניק לכם בסבירות גבוהה את האישור המבוקש. האישור יאפשר לכם שהייה במדינה למשך חצי שנה, ואם תרצו תוכלו להגיש בקשה להאריך את השהייה לזמן נוסף.


אם ברצונכם לקבל אשרת שהייה למטרה שאיננה תיירותית ואורכת זמן רב יותר עליכם לבקש ויזה שמיועדת למטרה שלשמה אתם רוצים להיכנס לקנדה. נמקו בפני רשויות ההגירה המקומיות את הבקשה שלכם באופן ברור כדי להגביר את הסיכוי לקבלת האישור.



האמור בכתבה כולל תוכן ומידע מסחרי/שיווקי , ומערכת מקור ראשון אינה אחראית למהימנותו. פרסום התכנים והמידע המסחרי בכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה מצד מערכת מקור ראשון לרכוש ו/או להשתמש בשירותים או המוצרים בכתבה.

The post איך מוציאים ויזה לקנדה appeared first on מקור ראשון.


אל המאמר המלא | מקור ראשון חשיפות: 2 | דירוג: 2/70 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: