פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
17/1/2022 5:57

מחליף למנדלבליט: בעוד כשבועיים וחצי תגיש הוועדה את המלצותיה

הוועדה המקצועית-ציבורית להצעת מועמדים למשרת היועץ המשפטי לממשלה צפויה להגיש את המלצותיה לשר המשפטים גדעון סער ב-4 בפברואר, כך נודע ל'מקור ראשון'.


על פי לוח הזמנים המתוכנן של הוועדה להמלצה על היועמ"ש הבא, אמורים חבריה לפגוש מחר (ג') לראיון את ד"ר אביעד בקשי, האחרון מתוך תשעת המועמדים ששמם הועלה לתפקיד היועמ"ש הבא.


בסוף ינואר אמורים להיפגש חמשת חברי הוועדה בכדי לסכם את התרשמותם, ובעיקר על מנת לדון כיצד יתקיים נוהל הבחירה וההצבעה בתוך הוועדה. כמה ימים לאחר מכן, ב-4 בפברואר, תיערך הפגישה בה יוכרע אילו שמות יעלו חברי הוועדה בפני שר המשפטים. השמות שיעלו יגיעו לממשלה, שתחליט על זהות היועמ"ש הבא.


עד היום הספיקו חברי הוועדה לראיין את שאר המועמדים – השופטת מיכל אגמון-גונן, עו"ד איתי אופיר, עו"ד גלי בהרב-מיארה, פרופ' אריאל בנדור, עו"ד איל ינון, פרופ' ברק מדינה, עו"ד רז נזרי, ד"ר רועי שיינדור, ואליהם יצטרף מחר, כאמור, ד"ר בקשי.


בהתאם לבקשת שר המשפטים, בכוונת חברי הוועדה להעלות את שמותיהם של שלושה מתוך המועמדים. ההערכה הרווחת בוועדה היא כי שמותיהם של עו"ד בהרב-מיארה ועו"ד נזרי בוודאי יהיו שם, כשלצדם יעלה ככל הנראה שם נוסף שטרם ידוע מי הוא.


כזכור, היועץ המשפטי הנוכחי, ד"ר אביחי מנדלבליט, אמור לסיים את תפקידו בסוף חודש ינואר, ועד אשר ייבחר יועמ"ש חדש מי שימלא את מקומו יהיה פרקליט המדינה, עו"ד עמית איסמן. עם זאת, בהנחה שהממשלה לא תתעכב בקבלת ההחלטה, איסמן ישמש בתפקיד רק תקופה קצרה ביותר.


The post מחליף למנדלבליט: בעוד כשבועיים וחצי תגיש הוועדה את המלצותיה appeared first on מקור ראשון.


מחבר: moshem | מקור ראשון חשיפות: 2 | דירוג: 2/37 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: