פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
27/1/2022 8:03

בנט: אם נתניהו יזוז, אנסה להרחיב את הממשלה

לראשונה מאז החל לכהן אשתקד כראש ממשלה מעניק השבוע ראש הממשלה נפתלי בנט ריאיונות לעיתונות הכתובה, אשר מטבע הדברים והמדיה הם נרחבים פי כמה מהריאיונות הספורים שהעניק עד כה לטלוויזיה ולרדיו.


"בחרתי להתראיין דווקא בשבוע כזה, בשיא המגפה, לא לחכות עוד שבועיים־שלושה, כי אני מעריך שעוד הרבה מאוד אנשים יבינו בינתיים שהאסטרטגיה שלנו היא נכונה", הוא אומר לנו בענייני האומיקרון, וכמובן נדרש גם להתייחס לפרשת המו"מ על עסקת הטיעון בתיקי נתניהו שכיכבה בשבועיים האחרונים בחדשות לצד האומיקרון. האם יהיה מוכן כעת להקים ממשלת ימין מלא־מלא ולהיפרד מעבאס?


תשובתו: "במצב כזה אנסה להרחיב את הממשלה. אנחנו עכשיו מנהלים ממשלה מאוד אפקטיבית, לא מושלמת. אם נוכל להרחיב, נרחיב. לגבי מנסור עבאס, הוא המנהיג הערבי הפוליטי הראשון, נדמה לי בהיסטוריה, שמכיר במדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי".


אנשי עבאס סוחטים אותך בשבועות האחרונים, וזה רק הולך ומתגבר.


"שום דבר, אף אחד לא סוחט אף אחד. האם רצוי להרחיב את הממשלה? כן. וברגע שיחליטו חברים בליכוד או במפלגה אחרת לבוא, נשמח שיבואו".


זמן קצר לאחר הקמת הממשלה, כמעט כהרף עין, היא נאלצה להתמודד עם סוגיית המאחז אביתר שממשלת נתניהו הורישה לה. בני גנץ חתר לפנות את אביתר, בנט דחף לפשרה. הוא לא רצה לחנוך את כהונתו כראש ממשלה בהתנגשות קשה עם הציבור שפעם עמד בראשו. בסוף אכן נחתם הסכם, אבל הישיבה המוסכמת טרם קמה, ובינתיים נשקפת גם סכנת פינוי לישיבה בחומש. במענה לשאלה ישירה שלי על עתיד שני המקומות, ראש הממשלה משחרר הבטחה אפופת ערפל מבצעי:


"אלה שני נושאים מאוד רגישים שאני מנסה להביא את התוצאה, אבל בשקט. אתה בטח זוכר שבשבוע הראשון שבו נכנסתי לתפקיד, אחרי שהממשלה הקודמת ביטלה את מצעד הדגלים, אמרתי שנקיים אותו. לא עשיתי הרבה רעש, וקיימנו. גם בנושא הפסקת מזוודות דולרים לחמאס, פחות דיברתי על זה, עשיתי את זה. שינינו גם את מדיניות הפתיחה באש של חיילי צה"ל. ובכלל, עושים הרבה דברים, כמו לעזור לחיבור לחשמל של ההתיישבות הצעירה".


הריאיון המלא עם ראש הממשלה יתפרסם מחר (ו') ב"מקור ראשון"


The post בנט: אם נתניהו יזוז, אנסה להרחיב את הממשלה appeared first on מקור ראשון.


מחבר: Elchanan Speiser | מקור ראשון חשיפות: 2 | דירוג: 2/42 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: