פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
3/2/2022 7:36

"גילינו שלחומש יש אלפי תומכים"

כ-1,500 בני נוער משתתפים כעת (ה') בהפגנת תמיכה בחומש ובקיום הישיבה במקום. העצרת נערכת בירושלים בשער יפו ביוזמת תלמידים מישיבת שעלבים יחד עם תנועות נוער, ישיבות ואולפנות רבות.


האירוע מתקיים סמוך למועד הגשת תגובת המדינה לבג"ץ בעניין עתירות ארגוני השמאל הקיצוני המבקשים מבית המשפט העליון להורות על פינוי ישיבת חומש, ויום לאחר הגשת הצעת החוק לביטול ההתנתקות בצפון השומרון. הצעה שנחתמה על ידי 43 חברי כנסת מהקואליציה והאופוזיציה, בראשם בנימין נתניהו.


נריה, ממארגני המפגן, אמר כי מאז צעדת הרבבות לחומש שהתקיימה בסיום השבעה על יהודה דימנטמן הי"ד, הוא וחבריו מוטרדים מהמחשבה שיתנו פרס לטרור ויהרסו את הישיבה. "גילינו שלחומש יש אלפי תומכים שמבינים שאת הישיבה במקום צריך להמשיך ולחזק ואסור בתכלית האיסור להרוס אותה", אמר.


נזכיר כי היום התפרסמו חלקים מכתב האישום נגד המחבלים שהשתתפו בפיגוע בחומש לפני כחודש וחצי. בכתבי האישום צוין בין היתר כי הפיגוע בוצע במטרה "לחנך את המתנחלים שלא לחזור להתנחלויות". בחומש אומרים כי הדברים הברורים מהווים הוכחה לכך שהרס וגדיעת הישיבה יהוו המשך של הפיגוע והשגת מטרתם של המחבלים.


מישיבת חומש נמסר: "בזמן שברחבי הארץ קמות עוד ועוד יוזמות לתמיכה וחיזוק הישיבה, ממשלת ישראל בראשות ימינה צריכה להחליט האם היא החליטה להרוס את הישיבה ולחדש את תוכנית ההתנתקות. אנחנו בחומש נמשיך ללמוד ולהיאחז במקום, בהתמדה ובמסירות, עד להסרת וביטול העוול הנורא של ההתנתקות".


The post "גילינו שלחומש יש אלפי תומכים" appeared first on מקור ראשון.


מחבר: Rina Nakonechny | מקור ראשון חשיפות: 2 | דירוג: 2/45 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: