פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
1/3/2022 4:21

חמינאי: "אוקראינה הפכה לקורבן של מדיניות ארה"ב"

מנהיג איראן, האייתולה עלי חמינאי התייחס לראשונה למלחמה באוקראינה ובחר לתקוף את האמריקנים בנאום שנשא היום (ג') באיראן: "אוקראינה הפכה לקורבן של מדיניות ארה"ב שמעודדת את החרפת המתיחות. אמריקה היא משטר שחי על משברים שהיא יוצרת ומבוסס על מאפיה כלכלית שמייצרת נשק ומחמשת את העולם. היום אוקראינה הפכה לקורבן, ומה שקורה בה קשור למדיניות האמריקנית".


חמינאי הוסיף כי "איראן מתנגדת למלחמות בכל העולם ולא תומכת בהרס של תשתיות של אנשים". וטען כי "אנחנו עומדים בפני בורות מודרנית שמובילה ארה"ב. היא מקדמת עולם לא מוסרי בו האפליה גוברת מיום ליום".


מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה אמר מצידו באירוע לרגל יום השנה לחיסולו של עבאס מסאווי, מייסד ארגון חיזבאללה והמזכ"ל הראשון שלה שהתקיים הבוקר בלבנון כי "אמריקה אחראית למה שקורה באוקראינה כעת, כי היא רק הסיתה, לא עזרה למצוא פתרון דיפלומטי ולא עשתה דבר כדי למנוע אותה". נסראללה הוסיף ואמר כי המתרחש בין אוקראינה לרוסיה מסוכן מאוד ויהיו לאירועים באוקראינה השלכות על אזורנו.


נסראללה הביע תמיכה ברוסים וטען כי ישנו מוסר עולמי מעוות ביחס למתרחש באוקראינה. "יש מוסר כפול בהתנהלות מול מדינות העולם. איך התנהג העולם כשאמריקה פלשה לאפגניסטן, ואיך הוא מתנהג עכשיו עם כניסת רוסיה לאוקראינה ותחילת המבצע הצבאי? האם מכיוון שאמריקה חזקה העולם שותק אל מול המעשים חסרי הצדק שלה, שהאחרון שבהם הוא גניבת הכסף של העם האפגני על ידי ביידן?"


The post חמינאי: "אוקראינה הפכה לקורבן של מדיניות ארה"ב" appeared first on מקור ראשון.


מחבר: adish | מקור ראשון חשיפות: 2 | דירוג: 2/46 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: