. צריך לזכור שאנו חיים בעידן דיגיטלי והיום הצרכנים רוצים לקבל מידע במהירות ובלי הרבה מאמץ. פעמים רבות הלקוחות יעדיפו סרטון חזותי וברור מלקרוא ביקורות ארוכות ומדריכי משתמש כתובים. על הצורך הזה בדיוק עונים סרטי המוצר וזה בהחלט לא מפתיע שהיום כל החברות הגדולות במשק מפיקות לעצמן סרטונים כאלו. כדי שתוכלו להבין יותר לעומק אם האפשרות הזו מתאימה גם לכם, אנו רוצים להסביר יותר על סרטי מוצר – מדוע הם כל כך יעילים ואיך תוכלו להפיק סרטון כזה לעצמכם.
סרט מוצר הוא למעשה סרטון קצר יחסית שמסביר ומדגים את הפעולות והשימוש של מוצר מסוים. לעיתים נראה בסרטונים כאלו הסבר על המפרט של המוצר בלבד. לעיתים נוכל לראות הסברים רק על אופי השימוש ולעיתים אלו סרטונים המשלבים את הדברים הללו גם יחד. אז למה צריך לשים לב כשאתם מחפשים חברה לפיתוח סרטי מוצר? כדי להבין את הדגשים החשובים הלכנו על הדוגמה של אחת מהשחקניות הוותיקות ביותר בתחום, חברת Web3D.
אז בראש ובראשונה סרט מוצר איכותי חייב להישען על אפיון מעמיק של המוצר. בחברת Web3D מנתחים לעומק את השימושים והמבנה של כל מוצר – החל מהמטרה לשמו הוא נוצר, דרך הגדרת קהל היעד, יתרונות המוצר, הבנת הערכים המוספים שלו ומיפוי המתחרים בשוק ועד לפונקציות ולשימושים הטכניים הקטנים ביותר שלו.
בשלב הזה נכנסים לפעולה חברי צוות המורכב מאנימטור ומומחה בתחום האינפוגרפיקה שיוצרים את הסרטון הלכה למעשה בהתאם למאפייני כל מותג, ואנשי UI/UX שבוחנים בכל עת את התגובה ואת חווית הצפייה בסרטון. חשוב להבין כי כתיבת התסריט וחלוקת הסצנות היא נגזרת של התהליך החשוב הזה. אם מציעים לכם סרטון המבוסס על תהליך של כתיבת תסריט בלבד זה צריך להדליק אצלכם נורה אדומה.
אז מי בכלל צריך סרטון מוצר? ובכן, הינה כמה מקרים קלאסיים:
סרטוני מוצר הם כלי נפלא ושימושי כדי להסביר על המוצרים או השירותים שאתם משווקים. כמובן שחשוב ללכת על תוצרים איכותיים בלבד ולכן אנו ממליצים בחום על הוותק ועל הניסיון של חברת Web3D. אם אתם רוצים לקחת את העסק שלכם קדימה שווה בהחלט לשקול את הרעיון. בהצלחה!
The post סרטי מוצר: כך תשווקו את המוצר שלכם בצורה הטובה ביותר appeared first on מקור ראשון.
אל המאמר המלא | מקור ראשון | חשיפות: 2 | דירוג: 3/43 ( 5 4 3 2 1 ) |
השולח | דיון |
---|