פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
16/3/2022 3:57

סרטי מוצר: כך תשווקו את המוצר שלכם בצורה הטובה ביותר

https://www.makorrishon.co.il/wp-content/uploads/2022/03/סרטי-מוצר-כך-תשווקו-את-המוצר-שלכם-בצורה-הטובה-ביותר-1536x1024.jpg 1536w, https://www.makorrishon.co.il/wp-content/uploads/2022/03/סרטי-מוצר-כך-תשווקו-את-המוצר-שלכם-בצורה-הטובה-ביותר-750x500.jpg 750w, https://www.makorrishon.co.il/wp-content/uploads/2022/03/סרטי-מוצר-כך-תשווקו-את-המוצר-שלכם-בצורה-הטובה-ביותר-1140x760.jpg 1140w" sizes="(max-width: 1920px) 100vw, 1920px" />


. צריך לזכור שאנו חיים בעידן דיגיטלי והיום הצרכנים רוצים לקבל מידע במהירות ובלי הרבה מאמץ. פעמים רבות הלקוחות יעדיפו סרטון חזותי וברור מלקרוא ביקורות ארוכות ומדריכי משתמש כתובים. על הצורך הזה בדיוק עונים סרטי המוצר וזה בהחלט לא מפתיע שהיום כל החברות הגדולות במשק מפיקות לעצמן סרטונים כאלו. כדי שתוכלו להבין יותר לעומק אם האפשרות הזו מתאימה גם לכם, אנו רוצים להסביר יותר על סרטי מוצר – מדוע הם כל כך יעילים ואיך תוכלו להפיק סרטון כזה לעצמכם.


מהו סרט מוצר?


סרט מוצר הוא למעשה סרטון קצר יחסית שמסביר ומדגים את הפעולות והשימוש של מוצר מסוים. לעיתים נראה בסרטונים כאלו הסבר על המפרט של המוצר בלבד. לעיתים נוכל לראות הסברים רק על אופי השימוש ולעיתים אלו סרטונים המשלבים את הדברים הללו גם יחד. אז למה צריך לשים לב כשאתם מחפשים חברה לפיתוח סרטי מוצר? כדי להבין את הדגשים החשובים הלכנו על הדוגמה של אחת מהשחקניות הוותיקות ביותר בתחום, חברת Web3D.


איך עושים סרט מוצר איכותי?


אז בראש ובראשונה סרט מוצר איכותי חייב להישען על אפיון מעמיק של המוצר. בחברת Web3D מנתחים לעומק את השימושים והמבנה של כל מוצר – החל מהמטרה לשמו הוא נוצר, דרך הגדרת קהל היעד, יתרונות המוצר, הבנת הערכים המוספים שלו ומיפוי המתחרים בשוק ועד לפונקציות ולשימושים הטכניים הקטנים ביותר שלו.


בשלב הזה נכנסים לפעולה חברי צוות המורכב מאנימטור ומומחה בתחום האינפוגרפיקה שיוצרים את הסרטון הלכה למעשה בהתאם למאפייני כל מותג, ואנשי UI/UX שבוחנים בכל עת את התגובה ואת חווית הצפייה בסרטון. חשוב להבין כי כתיבת התסריט וחלוקת הסצנות היא נגזרת של התהליך החשוב הזה. אם מציעים לכם סרטון המבוסס על תהליך של כתיבת תסריט בלבד זה צריך להדליק אצלכם נורה אדומה.


למי זה מתאים?


אז מי בכלל צריך סרטון מוצר? ובכן, הינה כמה מקרים קלאסיים:



  • משווקי מוצרים ללקוחות קיימים: רבים מוכרים מוצרים המצריכים הסבר על אופן השימוש, ההתקנה והתפעול. כך למשל מערכות סולאריות, מכשירים חשמליים, כלי מטבח מיוחדים ואפילו צעצועים.

  • משווקי תוכנה או נותני שירות: סרטון מוצר יכול גם להסביר על מוצרים שאינם פיזיים בהכרח. למשל מדריך שימוש בתוכנת מחשב כזו או אחרת, אפליקציה, הסבר על שירותים וירטואליים או פיזיים שניתנים וכן הלאה.

  • פרסום וקידום: סרטון מוצר הוא גם דרך נפלאה לקדם את המוצרים שאנו מוכרים. אם נדע להפיק סרטון איכותי שמסביר בזמן קצר ובצורה ברורה כיצד נעשה השימוש במוצר שלנו זה בהחלט משהו שעשוי לעזור לנו להגדיל את ההכנסות.

  • מקומות עבודה: סרטוני מוצר ובפרט סרטוני הדרכה הם כלי יעיל להכשרת עובדים. במקום להקצות עובד ותיק שיסביר על תהליכי עבודה בכל פעם שמגיע עובד חדש, העובדים החדשים פשוט יכולים לקבל את כל המידע בקלות דרך סרטוני מוצר והדרכה ברורים ומפורטים.


בשורה התחתונה


סרטוני מוצר הם כלי נפלא ושימושי כדי להסביר על המוצרים או השירותים שאתם משווקים. כמובן שחשוב ללכת על תוצרים איכותיים בלבד ולכן אנו ממליצים בחום על הוותק ועל הניסיון של חברת Web3D. אם אתם רוצים לקחת את העסק שלכם קדימה שווה בהחלט לשקול את הרעיון. בהצלחה!



האמור בכתבה כולל תוכן ומידע מסחרי/שיווקי , ומערכת מקור ראשון אינה אחראית למהימנותו. פרסום התכנים והמידע המסחרי בכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה מצד מערכת מקור ראשון לרכוש ו/או להשתמש בשירותים או המוצרים בכתבה.

The post סרטי מוצר: כך תשווקו את המוצר שלכם בצורה הטובה ביותר appeared first on מקור ראשון.


אל המאמר המלא | מקור ראשון חשיפות: 2 | דירוג: 3/43 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: