פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
17/3/2022 2:26

"סוף להתנהלות הנקמנית": ביהמ"ש הורה להשיב את נשקו של פעיל ימין

בית משפט השלום בבאר שבע הורה אתמול (ד') למשטרת ישראל להשיב לפעיל ההתיישבות צבי סוכות את נשקו האישי, שהוחרם במהלך מחאת מעלה פולה בנגב.


סוכות השתתף לפני מספר שבועות במחאה על אובדן המשילות בנגב, יחד עם אישי ציבור וחברי כנסת. במהלך המחאה הוא עוכב לחקירה במשטרת רהט, שם החרימו השוטרים את נשקו האישי.


סוכות פנה לבית המשפט באמצעות עו"ד נתי רום מטעם מארגון חוננו בבקשה שיורה על השבת נשקו. לאחר שהמשטרה לא הגיבה לבקשה, הורה בית המשפט כבר לפני מספר שבועות להשיב לסוכות את נשקו. חרף ההחלטה, סרבו במשטרה להשיב את הנשק ופנו לשופט בבקשה להפוך את החלטתו. אתמול התקיים דיון בנוכחות הצדדים אשר בסיומו הורה השופט למשטרה להשיב את הנשק לסוכות. ואכן כבר אתמול השיבה המשטרה את הנשק.


"אנחנו שמחים בהחלטתו של בית המשפט השלום להחזיר את התפוס, את הנשק לצבי סוכות. בית המשפט קבע כי הוא לא זוכר ולא מכיר עוד אירוע שכזה והמשטרה גם הודתה כי לא החרימו נשק עד היום בעילה לפלישה למקרקעין. אנחנו שמחים מאוד שנעשה צדק ומקווים מאוד שמשטרת ישראל תתחיל להחרים את הנשקים הלא חוקים שנמצאים בפזורה במקום להחרים דוקא ליהודים נשקים שמשמשים להגנה עצמית", אמר רום.


"תודה גדולה לעורך הדין נתי רום מארגון חוננו. יש שופטים בבאר שבע. שמח שהצדק נעשה ובית המשפט עשה סוף להתנהלות הנקמנית וסותמת הפיות של משטרת רהט", הוסיף סוכות.


The post "סוף להתנהלות הנקמנית": ביהמ"ש הורה להשיב את נשקו של פעיל ימין appeared first on מקור ראשון.


מחבר: Elchanan Speiser | מקור ראשון חשיפות: 5 | דירוג: 2/59 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: