פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
6/4/2022 1:01

ביו"ש מברכים את סילמן: "צעד אמיץ למען ההתיישבות"

ראשי ההתיישבות מברכים את סילמן. לאחר שיו"ר הקואליציה הודיעה הבוקר (ד') על פרישה מחברותה בקואליציה, ולמעשה גרמה לממשלה לאבד את הרוב בכנסת, ראשי המועצות ביהודה ושומרון וחברי תנועות נוספות בהתיישבות הודו לסילמן על בחירתה וקראו לח"כים נוספים מהימין להצטרף אליה, ולפעול להקמת ממשלת ימין.


ראש המועצה האזורית הר חברון, יוחאי דמרי, כתב: "אנחנו מודים לך על הצעד האמיץ שעשית למען ההתיישבות, המדינה היהודית, ולמען המחנה הלאומי כולו. זה בבחינת הסור מרע ואני קורא לכל חברי הכנסת השייכים לצד הנכון, זה הזמן לעשות טוב ולהצטרף למהלך של עידית. העם בחר ימין, רוב העם רוצה ממשלה לאומית ימנית והגיעה העת לעשות זאת".


לדברי דמרי, "ימין על מלא אפשרי רק אם נדע להתחבר. ללא אגו ללא שנאה וללא פסילה. זהו האביב הישראלי".


ראש מועצת שומרון יוסי דגן, קרא גם הוא לכל ראשי מפלגות הימין לשים את המשקעים האישיים מאחוריהם ולהתאחד מחדש בכדי להקים ממשלת ימין מלא – למען ההתיישבות, ארץ ישראל, עם ישראל וזהותה היהודית של המדינה. "גורל ארץ ישראל וזהותה של המדינה מונח על כתפיכם", כתב דגן. "כעת ציבור אוהבי הארץ, מצפה כי תשימו כל אחד את העבר מאחור, את השיקוליים האישיים בצד ותעשו הכל על מנת להתאחד ולצאת יחד לדרך חדשה. אל תתנו למחלוקות ולשיקולים זרים להביא עלינו ממשלת שמאל", קרא דגן.


"זו הזדמנות להקים ממשלת ימין על מלא, זה מה שההתישבות צריכה, זה מה שהעם צריך. אנחנו בתקוםת טרור קשה, חייבים להתאחד ומהר, יש לנו המון אתגרים. התאחדו זה הדבר הנכון והמתבקש, וזה מה שהציבור רוצה. אני קורא לראשי המפלגות לגלות מנהיגות, לשבת עוד היום יחד, להשאיר הויכוחים מאחורה ולהקים ממשלת ימין מלא, למען ארץ ישראל, והזהות היהודית של המדינה, ישראל חייבת ממשלת ימין".


גם בתנועת "נחלה" בירכו את הצעד שעשתה חברת הכנסת עידית סילמן: "קוראים לאיילת שקד ולניר אורבך לעשות את הצעד הנכון והמתבקש ולפרוש מהממשלה. הגיע הזמן להקים ממשלה ציונית ללא ערבים שפועלת להקמת יישובים ובנייה בכל מרחבי יהודה ושומרון".


The post ביו"ש מברכים את סילמן: "צעד אמיץ למען ההתיישבות" appeared first on מקור ראשון.


מחבר: aviyas | מקור ראשון חשיפות: 2 | דירוג: 2/50 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: