פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
6/4/2022 5:02

בעקבות איומים: המשטרה מגבירה את האבטחה על ח"כ סילמן

במשטרה הוחלט להעלות את רמת האבטחה על ח"כ עידית סילמן, לאחר שהודיעה הבוקר כי תפרוש מתפקידה כיו"ר הקואליציה ותפקסיק את תמיכתה בממשלה. בעקבות איומים אשר כוונו כלפיה ברשתות החברתיות הועלתה רמת האבטחה סביב סילמן לדרגה 4, והיא תאובטח על ידי מאבטח צמוד, כאשר במקביל במשטרה יקיימו דיונים סביב רמת האבטחה הנדרשת בהתאם למצב.


נזכיר כי הבוקר כתבה סילמן במכתב לראש הממשלה ויו"ר מפלגתה נפתלי בנט כי "ניסיתי אחדות, כאחת שבאה מעולמות הטוב המשותף, עמלתי רבות עבור הקואליציה הנוכחית. לצערי לא אוכל לתת יד לפגיעה בזהות היהודית של מדינת ישראל ועם ישראל. לא הכל אתם יודעים כי ניסיתי בשקט. לא אוכל עוד להמשיך בדרך זו בשל הערכים והמקום ממנו אני באה, אני מפסיקה את חברותי בקואליציה ואמשיך לנסות לשכנע את חבריי לחזור הביתה ולהקים ממשלת ימין. אני יודעת שאינני היחידה שחשה כך", סילמן ציינה, "הזהות היהודית של מדינת ישראל היא זכות קיומנו כאן, זה הלב שלנו, זו המהות שלנו. פגיעה, ללא כל התחשבות בציבור ובערכים שאותם אני מייצגת היא קו אדום מבחינתי. ניתן להקים ממשלה אחרת כבר בכנסת הזו, על רקע האמור לעיל אני מודיעה על הפסקת חברותי בקואליציה".


המהלך של סילמן הרגיז רבים מחברי הממשלה, ח"כ מוסי רז, ממרצ כתב בטוויטר כי " ישראל עומדת בפני סכנה של ממשלת לאומנים מושחתים של בן גביר, נתניהו וסמוטריץ", חבר מפלגתו סגן שרת הכלכלה יאיר גולן אמר בראיון לאמיר איבגי בגלי צה"ל כי "החלטה נואלת וחסרת אחריות בתירוץ קלוש, שלא לומר מטופש. היא חברה ללאומנים ולמושחתים. אם זה נקרא אידאולוגיה – זו לא האידאולוגיה שלי".


בחודשים האחרונים דווח כי בשל נסיבות דומות תגברה האבטחה סביב מספר אישי ציבור. רמת האבטחה סביב שר התקשורת יועז הנדל הועלתה סביב המאבק שלו במונופול של 'וועד הרבנים לענייני תקשורת' על הטלפונים הכשרים בחברה החרדית, וכן דווח לפני כארבעה חודשים על תגבור האבטחה סביב השר עמר בר-לב בעת המחלוקת שהתעוררה בשל העיסוק שלו במה שכינה 'אלימות מתנחלים' בעת ביקור מדיני בארצות הבירת. גם השר לשירותי דת מתן כהנא הסתובב עם אבטחה מוגברת לאחר שאזרחים איימו על חייו באופן אישי.


The post בעקבות איומים: המשטרה מגבירה את האבטחה על ח"כ סילמן appeared first on מקור ראשון.


מחבר: moshem | מקור ראשון חשיפות: 2 | דירוג: 3/44 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: