פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
6/4/2022 10:08

בנט רומז על "דלת פתוחה" לסילמן בישיבת סיעה מתוחה במיוחד

שעות ארוכות נסגרו היום (ד') חברי סיעת ימינה עם ראש הממשלה, נפתלי בנט בבסיס הקרייה בתל אביב. הם נועדו לפגישה מתוחה וסוערת במיוחד, החליפו מהלומות ובעיקר דרשו תשובות, זאת ברקע פרישתה של יו"ר הקואליציה עידית סילמן מהקואליציה.


"עידית עברה רדיפה במשך חודשים, אלימות מילולית מאנשי ביבי וסמוטריץ׳ ברמה הנוראית ביותר", מסר בנט בתום הישיבה. "היא תיארה בפניי את האיומים על מקום העבודה של שמוליק בעלה ועל הילדים שלה בבני עקיבא. היא נשברה בסוף. הדבר המרכזי שאנחנו צריכים לעסוק בו כרגע הוא ייצוב הסיעה והקואליציה".


במהלך היום שוחח בנט עם כל ראשי המפלגות. "כולם רוצים להמשיך עם הממשלה הזו. הממשלה הזו עובדת למען אזרחי המדינה. האלטרנטיבה היא עוד בחירות ואולי עוד בחירות אחריהן, וחזרה לימים של חוסר יציבות מסוכנת למדינת ישראל", אמר בנט. 


הח"כים שעוברים מתקפות ביתר שאת העלו במהלך הישיבה קשיים ובעיות משלהם. הם התרעמו על בנט שעשה שימוש בביטוי "הגדה המערבית" ולא הגיב על כך  ושהתעלם מאזכרת "אלימות המתנחלים" על ידי מזכיר המדינה האמריקני בלינקן. בכלל, הוצגה באחרונה אווירת שאננות במפלגה. בימינה לא התקיימה שום ישיבת סיעה מאז הכנסת יצאה לפגרה ושום אירוע שבדיעבד היה גורם לציפוף השורות. 


עם זאת במפלגה טענו היום כי הרוחות נרגעו והלחץ שהיה בבוקר עם הודעת הפרישה של סילמן שכח ובינתיים, הקואליציה ממשיכה להתנהל כרגיל עד כמה שאפשר. חלק מהמשמעות היא שהח"כים לא יוכלו לקדם חוקים שחשובים להם.


The post בנט רומז על "דלת פתוחה" לסילמן בישיבת סיעה מתוחה במיוחד appeared first on מקור ראשון.


מחבר: Ayelet kahana | מקור ראשון חשיפות: 2 | דירוג: 2/46 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: