פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
5/5/2022 22:22

פורסמו שמות הנרצחים בפיגוע באלעד, המצוד אחר המחבלים נמשך

הותרו לפרסום שמותיהם של שלושת הנרצחים במסע הטבח שביצעו שני מחבלים אמש (ה') באלעד. בועז גול (49) אבא לחמישה, תושב אלעד. יונתן חבקוק (44), אבא לחמישה, תושב אלעד, ואורן בן-יפתח (35), אב לשישה, תושב לוד. השלושה נרצחו על ידי שני מחבלים, תושבי ג'נין, נמלטו לאחר הרצח. המצוד אחריהם נמשך עד עכשיו.


מעדויות של נוכחים בזירה עולה כי המחבלים שהגיעו לאמפי פארק של אלעד, תקפו מבלים שהיו במקום באמצעות נשק וגרזן. מחבל אחד נוטרל ובזמן זה מתנהל מצוד אחרי המחבל השני. בשלב זה נפרסו מחסומים לאורך הצירים, תוך סריקות בביצוע מסוק משטרה אחר רכב שככל הנראה נצפה נמלט מהמקום.


בבית החולים עדיין נאבקים על חייהם שניים מפצועי הפיגוע, בן 70 ובן 38. פצוע נוסף, כבן 20, יצא מכלל סכנה. במשטרה פרסמו הבוקר את שמותיהם ותמונותיהם של המחבלים ומבקשים את עזרת הציבור בחיפוש אחריהם. בהודעת המשטרה נאמר כי המשטרה בשת"פ השב"כ ויחידות מיוחדות נוספות, מבצעים החל מאמש פעילות מוגברת באזור אלעד, תוך הפעלת כלל האמצעים הטכנולוגים שברשותה, על מנת לעצור 2 תושבי אזור ג'נין החשודים בביצוע הפיגוע באלעד, בו נרצחו 3 ונפגעו 3 נוספים.


2 החשודים המרכזיים בביצוע הפיגוע באלעד, אשר נמלטו מהזירה הם אסעד יוסף אסעד אלרפאעי, בן 19, צבחי עמאד צבחי אבו שקיר, בן 20. השניים תושבי הכפר רומאנה שבמחוז ג’נין. יש לדווח למוקד 100 של המשטרה על כל חשד/מידע הנוגע למקום הימצאם.


תמונות המחבלים בפיגוע, שפרסמה המשטרה


פראמדיק מד"א אלון ריזקאן סיפר: "מדובר באירוע קשה מאוד כשהגענו למקום הבחנו שמדובר בזירה מורכבת. סמוך לכיכר באבן גבירול שכב גבר כבן 40 ליד רכב כשהוא עם פציעות קשות בגופו, ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. ירדתי במדרגות לפארק הסמוך, ביצענו פעולות החייאה בגבר כבן 40 שהיה מחוסר הכרה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. במרחק של עשרות מטרים שכב פצוע נוסף מחוסר הכרה, גם הוא בשנות ה-40 עם פציעות קשות ולאחר פעולות החייאה נקבע מותו. 3 פצועים, בהם גבר כבן 60 וגבר כבן 35 שנפגעו באורח קשה טופלו במקום ופונו לבתי החולים שיבא בתל השומר ובלינסון כשהם מורדמים ומונשמים. גבר כבן 40 שנפצע באורח בינוני פונה לבי"ח בלינסון וגבר בן 23 שנפגע באורח קל במהלך מאבק עם המחבלים פונה לבית חולים כשמצבו יציב".


משה סעדון ראש סניף איחוד הצלה באלעד הוסיף כי: "צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה מעניקים סיוע למספר נפגעי חרדה"


The post פורסמו שמות הנרצחים בפיגוע באלעד, המצוד אחר המחבלים נמשך appeared first on מקור ראשון.


מחבר: aviyas | מקור ראשון חשיפות: 3 | דירוג: 2/52 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: