פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
24/5/2022 0:06

הפרקליטות ביצעה השלמת חקירה בעניין פגישת ההנחיה של פילבר

פרקליטות המדינה עדכנה אמש (ב') את בית המשפט המחוזי בירושלים כי ביקשה מהמשטרה לערוך השלמת חקירה נקודתית בתיק 4000, בו עומדים לדין רה"מ לשעבר בנימין נתניהו ובני הזוג אלוביץ'.


על פי ההודעה שהעבירו אנשי הפרקליטות, במהלך סוף השבוע האחרון פנה אל התביעה גורם, שמסר כי עופר מרגלית מחזיק בידיו תכתובות של שלמה פילבר, עד המדינה שעדותו במהלך השבוע שעבר במהלך החקירה הנגדית של ההגנה, פגעה בתזה שהעמידה התביעה, עד כדי בקשה לתיקון כתב האישום.


כזכור, במהלך החקירה הנגדית הראו פרקליטי הסנגוריה כי תאריך "פגישת ההנחיה" בה נטען כי נתניהו הנחה את פילבר להיטיב עם בזק איננו עולה בקנה אחד עם לוח הזמנים ואיכוני הטלפון הסלולרי של פילבר, כפי שהוצגו על ידי התביעה.


אחת הפגישות שהופיעו בלו"ז של פילבר ופגעה בתיזת התביעה הייתה עם אדם בשם עופר מרגלית, ששימש כרפרנט במשרד האוצר בתקופה הרלוונטית לכתב האישום. הגורם שפנה למשטרה טען כי התכתובות שמחזיק מרגלית רלוונטיות לטעמו לנושאים שעלו בבית המשפט. מוסר המידע ציין שאינו יודע אם מדובר בחומר שיש בו כדי לסייע להגנה או לתביעה.


למרות שבידי התביעה יש תכתובות בין פילבר למרגלית מתוך הנייד של פילבר, נוכח הפניה החליטו בפרקליטות לזמנו על מנת לבחון את התכתובות שבידיו, כדי לברר האם יש הבדל בינן לבין אלו שנתפסו בנייד של פילבר, דבר שיעיד כי פילבר מחק מידע מתוך מכשיר הסלולרי שלו. הבדל כזה יכול היה לסייע לתביעה להוכיח כי אולי אכן ישנו מועד שבו ניתן לטעון כי התקיימה אותה "פגישת הנחיה".


אלא שלאחר ביצוע השלמת החקירה הנקודתית, עלה שבידי התביעה וההגנה יש את מלוא התכתובות, וכי לא נמחק מידע מתוך הטלפון של פילבר, כך שעדיין קשה להצביע על מועד אפשרי בו התקיימה פגישת ההנחיה.


כאמור, אמש בשעת לילה מאוחרת עדכנה התביעה את בית המשפט ואת הסנגורים בהליך שהתקיים, וביקשה חיסיון על פרטי המקור שהתקבל.


The post הפרקליטות ביצעה השלמת חקירה בעניין פגישת ההנחיה של פילבר appeared first on מקור ראשון.


מחבר: ohadr | מקור ראשון חשיפות: 3 | דירוג: 2/32 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: