TRUVIA משיקה סדרה חדשה של תחליפי סוכר המתאימה לבישול, אפייה ושתייה אשר תגרום לכם להחליף את הסוכר. בסדרה החדשה תמצאו תחליף סוכר לכל מטרה ,תחליף סוכר חום ותחליף אבקת סוכר. התחליפים מתאימים לכל מטרה – בישול, אפייה ושתייה.
ריח של תינוק
ד"ר פישר מרחיבה את סדרת קמיל בלו ומשיקה את קמיל בלו קלאסיק, שמפו לתינוק לשימוש יומיומי מגיל לידה, בנוסחה ללא דמעות, המותאמת לעורם העדין של תינוקות. השמפו מועשר בתמצית פרחי קמומיל להרגעת עור הקרקפת ובפרו ויטמין B5, להענקת לחות, רכות, לסיוע בשמירה על גמישות וחיוניות העור ולמראה שיער בריא.
לחובבי האמבטיות
מותג פצצות האמבטיה bubble t מתרחב: סופר-פארם משיקה קולקציית פצצות אמבטיה חדשות בעיצוב דואנטס ועוגיות מקרון בצבעי פסטל ובניחוח תה ופירות. כדי לשדרג את חווית האמבטיה בחורף מומלץ להכניס פצצת אמבטיה שתוסיף קצת צבע וריח מרגיע. המותג משיק מארז דונאטס ומקרונים ב-44.90 שקל ומארז שכולל מקרונים בלבד במחיר של 29.90 שקל.
הגיע הזמן לשקם את השיער מנזקי הקיץ
GLISS, המותג המומחה לשיקום וטיפוח השיער מבית שוורצקופף, גאה להציג את GLISS 7Sec. טיפול משקם אקספרס ב-7 שניות בלבד, הסדרה כולל שלושה מוצרים חדשים:
Oil Nutritive GLISS 7Sec- טיפול משקם אקספרס ב-7 שניות: לשיער יבש וחסר חיוניות מועשר בשמן מרולה
GLISS 7Sec Ultimate Repair – טיפול משקם אקספרס ב-7 שניות: קרטין נוזלי ותמצית פנינה שחורה, לשיער יבש ופגום במיוחד
GLISS 7Sec Color Perfector- טיפול משקם אקספרס ב-7 שניות: תמצית חמוציות וקומפלקס היאלורוני, לשיער צבוע או בעל גוונים
נובמבר מטורף בקוויק: מבצעים שווים והגרלה על אייפון 14
iPhone 14 יחולק מתנה בכל שעה בימי שופינג IL של גוגל. קוויק גאה להכריז על חגיגת נובמבר מטורפת במסגרתה יהיו באתר מגוון מבצעים סופר שווים, לא רק ב"חגי הקניות" המוכרים, אלא לאורך כל החודש במסגרת נובמבר, מדי שבוע ימכרו מוצרים ממגוון מחלקות מתחלפות במחירי מבצע ללא מע"מ.
במיוחד לחורף
קרן ברטוב משיקה בימים אלו את 24H Repair Cream – קרם טיפולי, מרגיע מסייע בהפחתת אדמומיות, סבוריאה ורוזציאה. מסייע בהפחתת גירויים חיזוק הנימים והגנה של העור, ומיועד לבעלי עור רגיש. הקרם מפחית באופן ניכר אדמומיות, ומותיר את העור רגוע ועשיר בלחות. מחיר: 450 ש"ח.
עמידה למים
מסקרה עמידה במים ואיילנר בעל קצה מדוייק:לנקום משיקה מסקרה לאש אידול עמידה במים LASH IDÔLE WATERPROOF ואיליינר אידול IDÔLE LINER המסקרה מעניקה מראה ריסים מורמים, מלאי נפח, פרושים כמניפה, ועכשיו בפורמולה של מסקרה עמידה במים.
IDÔLE LINERאייליינר בעל קצה אולטרה-מדויק וצבע אינטנסיבי המאפשר משיחת קו מדויק ללא כל מאמץ, עמיד עד 24 שעות- גם בפני מים.
פופ אפ טבעוני חדש של ברגר קינג
לאחרונה נפתח הפופ-אפ הטבעוני של ברגר קינג בסניף דיזנגוף סנטר בתל אביב, שכלל תורים ממושכים וביקוש אדיר למנות החדשות מן הצומח. בשל כך החליטה רשת בורגר קינג להפוך את הסניף בתל אביב לטבעוני למשך חודש שלם. במהלך החודש הקרוב ברגר קינג לא תמכור מוצרי בשר אלא רק מנות מן הצומח. מדובר בהחלטה חסרת תקדים בקנה מידה עולמי שקורית לראשונה בישראל. בשיתוף Meat.The End, חברת פוד טק הישראלית החליטו בחברה להגדיל את ייצור אספקת המנות מן הצומח, כמו, Veggie Whopper ו-Veggie וכבר הלילה Meat.The End נכנסו לעבודה מאומצת על מנת לספק מענה לביקוש האדיר של צרכני בורגר קינג.
אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).
אודות ההנגשה באתר:
אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
מבנה קבוע ואחיד לנושאים, תתי הנושאים והדפים באתר.
האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו כרום, פיירפוקס ואופרה)
האתר מותאם לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
לאובייקטים הגרפיים באתר יש חלופה טקסטואלית (alt).
האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר וכן בלחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה הנגללת בצד האתר ונפתחת בלחיצה על הסמלון של כסא הגלגלים.
הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר להיכן הם מקשרים.
לחיצה על הכפתור המתאים בערכת ההנגשה שבצד האתר, מסמנת את כל קישורי האתר בקו תחתון.
אנימציות ותכנים מהבהבים: הכפתור המתאים לכך בערכת ההנגשה שבצד האתר , מאפשר להסתיר בלחיצה אחת את כל התכנים באתר הכוללים היבהובים או תכנים המכילים תנועה מהירה (אנימציות, טקסט נע).
למתקשי ראיה: מתקשי הראיה שבנינו יכולים להעזר בשני כפתורים הנמצאים בערכת ההנגשה בצדו הימני של האתר, האחד מסב את האתר כולו לגוונים של שחור ולבן, השני מעביר את האתר כולו למצב של ניגודיות גבוהה.