פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
4/12/2022 6:56

ניצב במשטרה השתתף בטקס לזכר "השהידים", שכלל מסרי הסתה

האירוע שהתקיים בסוף השבוע האחרון בכפר עילוט צריך להדאיג את מערכת הביטחון, לא רק בשל המסרים שהושמעו על הבמה, אלא בעיקר בשל הדמויות שישבו בקהל.


ביום שישי נערך בישוב טקס חנוכת אנדרטה לזכר 46 "שהידים" מהכפר, אירוע מותם הינו חלק מנראטיב "הנכבה" – המספר על הקמת מדינת ישראל כשואה שאירעה לפלסטינים. באירוע השתתף ניצב ג'מאל חכרוש, ראש אגף סיכול הפשיעה בחברה הערבית, שהתפטר מתפקידו לאחר שפורסם תיעוד שלו מדלג מעל אדם שגסס למוות באירוע אלימות בצפון.


חכרוש אמנם שוחרר מתפקידו, אך הוא עדיין נחשב לניצב במשטרה ובמעמד של שוטר בחופשת שחרור, כך פרסם כתב הארץ ג'וש בריינר.


מהמשטרה נמסר בתגובה: "הקצין נמצא בחופשת פרישה עד 23.1. העניין הועבר למחלקת משמעת לבחינה".


* * *


לא רק ג'מאל חכרוש הגיע "לכבד" את המעמד בנוכחותו. בקהל נצפו חברת הכנסת אימאן ח'אטיב יאסין ממפלגת רע"מ כשהיא עוטה צעיף עם דגל פלסטין, כך גם חברי ועדת המעקב העליונה של ערביי ישראל.


מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית, השייח' ראאד סלאח, אשר הורשע בעבר בעבירה של תמיכה בטרור, היה מהנואמים המרכזיים באירוע. בין היתר אמר כי יש להתאחד בדרכם של השהידים והוסיף: "מה שעלינו לעשות זה לנסח מחדש את אמנת האחדות בעמדה שתחבר את הדרוזים, המוסלמים והנוצרים להיות מאוחדים במאבק על מקומנו בארצנו".


בנאומו ביקש סלאח לגשר על הפער שהתחדד לאחרונה בין הערבים-הישראלים והפלסטינים לאנשי החברה הדרוזית, שהגיעו לשיא כאשר פלסטינים חטפו את גופת של הנער הדרוזי טירן פרו, מה שהביא למחאות של מאות צעירים מהעדה שאיימו להגיע לג'נין ולהתעמת עם תושבי הכפר אם לא תוחזר הגופה ותובא לקבורה, וכן התקרית שבאה בעקבות אותה חטיפה, שבה חיילים דרוזים המשרתים באיזור בית לחם ניסו לפגוע בבית משפחה פלסטינית.


השר המיועד לביטחון לאומי, ח"כ איתמר בן גביר, תקף את ח"כ ח'אטיב יאסין על השתתפותה באירוע וכתב: "זו ח"כ אימן חטיב יאסין שמצטלמת עם צעיף של פלסטין, באירוע של השייח' המסית ותומך הטרור ראאד סאלח. אותה אתם מממנים מידי חודש, היא וחבריה תומכי הטרור צריכים לכהן בפרלמנט בסוריה, לא כאן".


יו"ר תנועת "אם תרצו", מתן פלג, אמר על השתתפותו של חכרוש כי "התלוננו לא פעם, בשם עשרות בני מיעוטים ששירתו בצה"ל, על תפקודו של ג'מאל חכרוש. על זה שלא הייתה מוטיבציה במשטרה למשוך דווקא בני מיעוטים ששירתו ביחידות מובחרות, ועל חשבונם משכו למשטרה כל מני פלאחים בעלי תודעה 'פלסטינית', אנשים חלשים שלא אוהבים את המדינה, לא מחויבים לה ולא יגנו עליה. עכשיו יצא המרצע מן השק".


The post ניצב במשטרה השתתף בטקס לזכר "השהידים", שכלל מסרי הסתה appeared first on מקור ראשון.


מחבר: yehonatank | מקור ראשון חשיפות: 3 | דירוג: 2/35 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: