את ההשראה לפוסט הזה קיבלתי בתערוכה המעולה שובר)ת( שיוויון שמוצגת במוזיאון העיצוב בחולון. אם תסתכלו סביבכם – תבחיננו שמוצרים יום יומיים בעלי שימוש זהה פונים לגברים ולנשים באמצעות שפה גרפית שונה .קיים בידול עיצובי מובהק. תופעה זו משפיעה על העדפותינו ובחירותינו הצרכניות. השיווק של המוצרים כולל בתוכו אלמנטים גרפיים שמבוססים על דפוסי חשיבה חוצי תרבויות. צבע ורוד, קווים רכים וע ...
מכירים את המשפט ״אין שני לרושם ראשוני״? תתארו לכם שאתם/ן מקבלות הצעת מחיר כזו יפה ומעוצבת – לא תרצו לסגור
זה קיצור הבריף שקיבלתי לגבי המיתוג של ד״ר ליאור קמה. ד״ר ליאור קמה הוא מורה ומרצה למתמתיקה ולמדעי המחשב, יש לו
יצירתיות היא אחת הדרכים היעילות ביותר שבהן עסק יכול להביא לידי ביטוי את המסר שלו. למשל, עיצוב גרפי כפרסום חדשנ
איני עוסקת בעיצוב סביבתי -אך עיצוב גרפי משתלב בעיצוב סביבתי באופן שאינו
צבע הוא שפה גרפית. צבע לוכד את תשומת לבנו ועשוי להשפיע על מצב רוחנו. מחקרים מל
כבעלת ניסיון של מעל 4 עשורים ב עיצוב גרפי ,הייתה לי הזכות לחזות בהתפתח
אני מעצבת גרפית מאד מאד ותיקה – כ-45 שנות ניסיון. (כבר שאלו אותי אם התחלתי בגיל 5 ) בגלל שאני כל כך הרבה שנים בא
איך אני אוהבת לעצב ולבנות דפי נחיתה… דף נחיתה הוא דף שהגולש ״נוחת״ עליו כי חיפש שירות או מוצר מסויים. לכן, ה
החלטנו ליצור מיתוג לעסק שלנו. בדרך כלל מתחילים מעיצוב לוגו. אנחנו פונים