לסרטוני התדמית היעילים ביותר יש כמה תכונות משותפות. המטרה היא להצליח לשלב אותם בסרטון שאנו מפיקים ובכך להשיג תוצאות מקסימליות. 1. תוכן תמציתי וממוקד הדרך בה אנו צורכים תכנים ברשת שונה מאוד מאופן ההתקשרות שלנו עם מדיומים אחרים. ספרים וסרטים, למשל, דורשים לעיתים קרובות את מלוא תשומת ליבנו. כשמדובר באתרי אינטרנט, אנו נוטים יותר לדלג על מידע, לקפוץ מכרטיסייה אחת לאחרת ולהתגעגע לפרטים קטנים. לפיכך, הצופים יעדיפו סרט תדמית קצר, בממוצע עד 90 שניות כדי שיוכלו להישאר ממוקדים. כלומר יש לתכנן את הסרטון מלכתחילה, באמצעות תסריט באורך המתאים ואת רצף הסרטון מבחי ...
הפקת סרטון תדמית אפקטיבי, מצריכה תכנון מוקדם וחשיבה, ידע ומקצועיות, לצד יצירתיות והבנה שיווקית. במיוחד בתקופ
למעלה מ -5 מיליארד סרטונים נצפים ברשת מדי יום והופכים סרטונים לכלי שיווקי מבוקש לסטארט אפים. להלן שש דרכים מעש
על פי מחקרים, 78% מהמשווקים טוענים כי סרטי תדמית לעסק ים המציעים מוצר או שירות, מייצרים יותר המרות מכל תוכן אחר.
... – מספרים, גרפים, או תרשימים, וכיוצא בזאת – כל התהליך מתים החדשים ברשת האינטרנט. מחירים – המחירים משתנים מהפקה להפקה בהתאם לסוג הא ...
אין ספק כי השיווק השתנה מאוד בשנים האחרונות. עקרונות השיווק כיום, שונים בתכלית מעקרונות שיווק שהיו רלוונטים ל