מה שהזמן עושה לשירים, ליתר דיוק – חיבור בין שירים למציאות המרה. שלומי שבן , יוצר שאינו מפסיק לחשוב מחוץ לקופסא. הוא אירח את ברי סחרוף בדיוק לפני שנה בקיסריה במסגרת "בית פתוח", שילב שני שירים ליצירה אחת "האזרח האחד" – חלום אפוקליפטי על מלחמה ו"ריבונו של עולם". קריאה נואשת לבורא – "אנא הגבר עוצמת אותותיך" . אחרי השבעה באוקטובר השילוב התעצם והפך דיווח דרמטי מדמם נוכח נסיבות האסון. צודק שלומי שבן שאומר, כי היה כאן יותר מ"מש אפ" מוצלח, אלא סוג של איחוד, שהיה צריך לקרות, והפך בדואט בהופעה לרגע מפעים מסחרר. אחרי השבעה באוקטוב ...
אולי אלכסנדר , נציג בריטניה לאירוויזיון במאלמו, פרץ בבכי במהלך ראיון כשהתייחס למחלוקות הנוגעות להשתתפותה של
השיר של גדעון כפן הוא מהסוג הקלאסי, שמזמין גרסאות חדשות. הנה אחת שמאירה את השיר באור חדש נפלא – זו של הצמד או
"בגלל שאחרי המלחמה ההיא/ נולדתי אני/ בגלל שאחרי המלחמה נולדת אתה/ בגלל ששנינו הולכים לאיבוד/ בחיפוש אחרי העב
היא הולכת. עדיין אוהב אותה. לא מבין למה. הכל חלום. איך אנחנו יכולים להיאחז בחלום. האם זה יהיה כמו שזה נראה. את הש
" רוקסן " הוא שיר על אדם שהתאהב בפרוצה. הרעיון עלה במוחו של סטינג , כשטייל ברחוב החלונות האדומים באמסטרד
שלום חנוך כתב את השיר לאלבום "מוסקט" של אריק איינשטיין שיצא ב-1999. מסוג השירים האלמותיים, שנולדים ברגע ש
מוצארט מגיע למצרים ויואלדי לאירלנד. באך לברזיל . גימיקים? לא רק. ההיתוכים מתחילים מויואלדי בפרשנות הקלטית של O
Reborn נולד לפני ה-7 באוקטובר, אבל הוא שובץ בסיומו של הסרט התיעודי "זעקה ואז שתיקה" ("Screams Before Silence") ש נינ
אומר זאת מיד: אני לא זקוק לקולו של חזן כדי להתרגש מחדש מ"שער הרחמים". הביצוע של מאיר בנאי ז"ל. היה ויישאר