בכנס המפתחים השנתי של גוגל, Google I/O 2024, חשפה החברה חידושים מרשימים בבינה מלאכותית יוצרת (Generative AI). החידושים הללו צפויים לשנות את האופן שבו אנשי שיווק יוצרים תוכן, מקדמים אתרים ומגיעים לקהל היעד. המשמעות היא שינוי של כללי המשחק, עבור כולנו. בין החידושים שהוצגו: מנוע חיפוש מבוסס וידאו, יכולת מענה לשאלות מורכבות, וצ’אט בוט עם אישיות ייחודית בהתאמה אישית. הידיעה שמעוררת את העניין הרב ביותר מתייחסת לחידושים במנוע החיפוש של גוגל: בשילוב עם מודל ה- Gemini החדש, מנוע החיפוש של גוגל הופך לכלי רב-עוצמה המסוגל לחשיבה רב-מודאלית (Multi-Modal). אלו הם עיקרי הדברים, והדרכ ...
... וח קהל, קריאייטיב והצעות מחיר. אוטומציית השירות החדשה שות, ניהול הצעות מחיר וניהול תקציב, לתהליכים אוטומטיים. זאת בדומה למה שעושות ...
... א נסקור את העדכונים האחרונים, ואת הדרכים הנכונות להשתמות מושכות במיוחד, המותאמות לקהלים שונים ולפלטפורמות שונות. https://storage.googleapis.com ...
טיקטוק מרחיבה את שאיפותיה מעבר לסרטונים קצרים, ומאתגרת את יוטיוב במהלך חדש ומסקרן: העלאת סרטונים ארוכים, באור
... רת את התחזיות הללו. השינויים האחרונים מעוררים סקרנות, בים לאפשרות זו או שאינם מעוניינים בה, מה שגורם לירידה בתדירות הופעתה. אופטימ ...
... טיקטוק מתחילה לסמן באופן אוטומטי תוכן שנוצר על ידי בינים לשינויים אלו ויתעדכנו באופן קבוע במדיניות של טיקטוק. כדאי להתאים את אסטר ...
דליפה ענקית של מסמכי API ישירות מגוגל עצמה הגיעו למנכ”ל Moz לשעבר, רנד פישקין דרך אדם אנונימי אחד. המסמכים נשל
... הל היעד מטיקטוק נמסרה הסיבה שהכלים החדשים הם כה אפקטיבות טיקטוק דורגו במקום הראשון בקרב על תשומת הלב של הגולשים. למעשה, 73% מהגולשים ...
אפליקציית המסרים בבעלות מטא, וואטסאפ , הודיעה על תכונות חדשות שנועדו לשפר את חוויית המשתמש עבור קהילות בתוך ה
העולם הטכנולוגי סוער בעקבות הכרזת OpenAI על GPT 4-o , מודל שפה חדש שהשיקה החברה – פריצת דרך נוספת העולה על קודמותי