טיקטוק ידועה בשימוש נרחב בתוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית , וקשה למשתמשים להבחין בין תוכן אמיתי למזויף. כעת, טיקטוק עושה צעד משמעותי במסגרת המאבק במידע כוזב/מוטעה. החברה, בדומה למטא החלה לסמן תוכן שנוצר באמצעות בינה מלאכותית, תוך שימוש בתכונה של אישורי תוכן (Content Credentials). מטרת הסימון: לסייע למשתמשים להבין את מקור התוכן שהם רואים, ולזהות בקלות רבה יותר תוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית. החותמת הדיגיטלית של טיקטוק: נלחמים בזיופים ובפייק ניוז אישורי תוכן הם סוג חדש של מטא-נתונים המאפשרים ליוצרים להטביע מידע על עצמם ועל תהליך יצירתם ישירות לתוך התוכן שלה ...
דליפה ענקית של מסמכי API ישירות מגוגל עצמה הגיעו למנכ”ל Moz לשעבר, רנד פישקין דרך אדם אנונימי אחד. המסמכים נשל
מחקר שפרסמה טיקטוק מוקדם יותר השנה חיזק את ההשערה שצפייה בפרסומות לצד תכנים טרנדיים גורמת לצופים לראות את הפ
אפליקציית המסרים בבעלות מטא, וואטסאפ , הודיעה על תכונות חדשות שנועדו לשפר את חוויית המשתמש עבור קהילות בתוך ה
העולם הטכנולוגי סוער בעקבות הכרזת OpenAI על GPT 4-o , מודל שפה חדש שהשיקה החברה – פריצת דרך נוספת העולה על קודמותי
שוק שיתוף התמונות והסרטונים ממשיך לצמוח ולשגשג, מה שמאלץ את אינסטגרם נאלצת להתמודד עם תחרות הולכת וגוברת מצד
עולם העבודה ושיווק התרבות הארגונית החוצה מתפתח ללא הרף, ובהתאם לכך גם רף הציפיות של מחפשי עבודה. יותר ויותר אנ
עולם הבינה המלאכותית נמצא בתנופה מתמדת, ומטא נחושה להתייצב בחזית. כחלק ממאמציה להוביל בתחום, החברה מכריזה על
פורמט הסרטון הקצר של יוטיוב – ה”שורטס”, עובר שינויים חסרי תקדים מאז עלייתו לאוויר , וניתן להבין למה. ז
חדשות טובות למשתמשים ב-YouTube Shopping – בהמשך לכלים חדשים ליוצרים , יוטיוב כעת מוסיפה כלים כלים חדשים לשדרוג חוו