גוגל הציגה בכנס GML השנתי ארסנל של כלים חדשים המונעים על ידי בינה מלאכותית , כאשר המטרה המרכזית שעומדת לנגד עיניהם היא הקלה על עבודתם של אנשי שיווק, ושדרוג משמעותי של ביצועי הקמפיינים עם פיצ’רים חדשים ומרעננים. במאמר הבא נסקור את העדכונים האחרונים, ואת הדרכים הנכונות להשתמש בהם. יכולות משופרות לעריכת תמונות וסרטונים גוגל מספקת למפרסמים כלים ליצירת תמונות איכותיות ומותאמות אישית. החל המיום, הבינה המלאכותית של גוגל תציע יותר תבניות עיצוב אוטומטית למעצבים. היכולות המשופרות יסייעו לכם ליצור מודעות מושכות במיוחד, המותאמות לקהלים שונים ולפלטפורמ ...
טיקטוק מרחיבה את שאיפותיה מעבר לסרטונים קצרים, ומאתגרת את יוטיוב במהלך חדש ומסקרן: העלאת סרטונים ארוכים, באור
כלי ה-SGE נועד כדי לשנות את האופן בו אנו מחפשים מידע. אך באופן מפתיע, על פי ניתוח עדכני מתברר כי תוצאות SGE מוצגות
טיקטוק ידועה בשימוש נרחב בתוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית , וקשה למשתמשים להבחין בין תוכן אמיתי למזויף. כעת, ט
דליפה ענקית של מסמכי API ישירות מגוגל עצמה הגיעו למנכ”ל Moz לשעבר, רנד פישקין דרך אדם אנונימי אחד. המסמכים נשל
מחקר שפרסמה טיקטוק מוקדם יותר השנה חיזק את ההשערה שצפייה בפרסומות לצד תכנים טרנדיים גורמת לצופים לראות את הפ
אפליקציית המסרים בבעלות מטא, וואטסאפ , הודיעה על תכונות חדשות שנועדו לשפר את חוויית המשתמש עבור קהילות בתוך ה
העולם הטכנולוגי סוער בעקבות הכרזת OpenAI על GPT 4-o , מודל שפה חדש שהשיקה החברה – פריצת דרך נוספת העולה על קודמותי
שוק שיתוף התמונות והסרטונים ממשיך לצמוח ולשגשג, מה שמאלץ את אינסטגרם נאלצת להתמודד עם תחרות הולכת וגוברת מצד
עולם העבודה ושיווק התרבות הארגונית החוצה מתפתח ללא הרף, ובהתאם לכך גם רף הציפיות של מחפשי עבודה. יותר ויותר אנ