כחלק מהשינויים הפוקדים את עולמות ההיי-טק, הטכנולוגיה, הצרכנות, התיירות והפיננסים, לצד שינויים מהותיים בשוק התקשורת המלווה בחדירה מסיבית של רשתות חברתיות וכלי תקשורת חדשים, האתגר של משיכת תשומת לב ולהבליט את המותג לעומת המתחרים הופך לקשה ומסובך יותר. לצורך הבנה עמוקה יותר של שוק התקשורת בשנת 2023, ערך אתר TheMarker ראיון עם אורן בסון, מנכ"ל ומייסד של חברת יחסי הציבור Allmedia, שטען כי "לא רק הפלטפורמות השתנו אלא גם הדרך להציג את הפעולות והמסרים הרלוונטיים, בעיקר כשמדובר בחברות טכנולוגיה וסייבר". בסון מספר בראיון על הפעילות השוטפת של משרד יחסי הציבור ...
ניהול משברים תקשורתיים הוא בדיוק הדבר הזה שבעת שגרה נחשב אולי למשהו "שולי" ולא חשוב כמו ניהול דוחות פיננ
... הנוספים, אנשים יבחרו בסופו של דבר לעבוד במקום בו הם זוכ אהדה בקרב עובדי החברה הקיימים, והעלאת רמת האטרקטיביות של החברה בקרב מחפשי ...
... תהליך יצירת תדמית חיובית של החברה מול עובדים פוטנציאלי הערכה והזדהות. מהו מיתוג מעסיק ? תהליך של מיתוג מעסיק כרוך בקידום ערכי החבר ...
... שורשי ועמוק את מיתוג המעסיק שלכם – משרד יחסי הציבור יק ערך וחשיבות, הרגשה של "דלת פתוחה" ואוזן קשבת עבור הצרכים שלהם, אפשרויו ...
הפרשה המכונה פרשת רמדיה נחשפה ב-7 בנובמבר בשנת 2003, כאשר תינוקות רבים פונו לבתי החולים ברחבי הארץ עם ליקויים מש
חברות גדולות הזוכות לחשיפה תקשורתית גבוהה חשופות למשברים תקשורתיים בשל העניין שהן מושכות בחדשות חיוביות ועו
רפי שקולניק, מנכ"ל Avaya ישראל: אני מכיר את חברת אולמדיה למעלה מ- 12 שנה. בכל חברה אותה ניהלתי בעשור האחרון קראתי
מינה סליגמן, מנהלת שיווק, לנובו ישראל: צוות יועצי התקשורת של אולמדיה מבין את תחום ה- Consumer Electronics & Commercial ברמה
האסטרטג השיווקי הנודע אל ריס, כותב בספרו "שקיעת הפרסום ועליית יחסי הציבור" ש"לא הפרסום בונה את המותג, א