תקשורת נכונה היא עמוד התווך של כל פעילות עסקית. היא משמשת ככלי לבניית יחסים, יצירת קשרים, שיווק, והעברת מסרים לקהלים שונים. התקשורת היא הדרך בה העסק מתקשר עם לקוחותיו, עם צוותיו הפנימיים, עם ספקים ועם הציבור הרחב. לכן, היא חיונית לשיפור תהליכי העבודה, לשיפור יחסי ציבור ולהצלחת העסק. ניהול תקשורת יעיל מקנה לעסק את היכולת להשפיע על התרחשויות, לשדר את מסריו בבהירות ובכנות, ולבנות קשרים חזקים עם כלל האוכלוסייה הרלוונטית. ניהול חכם של תקשורת פונה לכלל הקבוצות באוכלוסייה. ולכן, חשוב לתת את הדעת גם לקבוצת אוכלוסייה ייחודית הצורכת תקשורת מיוחדת: לפי הסקר ה ...
בעולם המקושר של היום, עניינים משפטיים חוצים גבולות באופן שגרתי. חוזים מנוהלים על פני יבשות, סכסוכים בינלאומיי
... o" היא מילה שמתארת מצב שנגרם כתוצאה מאכילה או שתיה של עצבנות, עצבות וחוסר אונים, או בכלל כהערכה עצמית נמוכה. ביטוי נוסף הוא תקש ...
לאחר בדיקה מעמיקה של סיקור ה-BBC את הסכסוך הישראלי-פלסטיני, עלו האשמות רבות בנוגע לאפליה לרעה של הצד הישראלי בס
במאמר זה אסקור מספר שפות בנויות – תופעה תרבותית מרתקת. כבר בתחילת המאמר ברצוני לציין שיש דברים בשפות שניתן
הזדמן לי לבקר במחנה ההשמדה אושוויץ בשתי הזדמנויות, ביקורי הראשון התקיים לפני כ-23 שנים, והאחרון לפני חודשיים. ב