ביום השני של כנס TikTok World , ועל רקע המאבק המשפטי מול ממשלת ארצות הברית, טיקטוק הציגה שורה של כלים חדשים המבוססים על בינה מלאכותית, במטרה לייעל את תהליך הפרסום בפלטפורמה. טיקטוק מנסה לרכוש את אמונם של המפרסמים מחדש, ולשם כך היא משתדלת לשמור על “עסקים כרגיל”. אוטומציית פרסום מבוססת AI בטיקטוק החל משנה שעברה, טיקטוק מריצה תוכנית חצי-אוטומטית לקמפיין ביצועים. הקמפיין משתמש ביכולות כמו פילוח קהל, קריאייטיב והצעות מחיר. אוטומציית השירות החדשה שהוכרזה כעת, Performance Automation, מתיימרת לקחת את התהליך צעד אחד הלאה ולהפוך אותו לאוטומציה מלאה. האוטומציה החדשה ע ...
גוגל הציגה בכנס GML השנתי ארסנל של כלים חדשים המונעים על ידי בינה מלאכותית , כאשר המטרה המרכזית שעומדת לנגד עינ
טיקטוק מרחיבה את שאיפותיה מעבר לסרטונים קצרים, ומאתגרת את יוטיוב במהלך חדש ומסקרן: העלאת סרטונים ארוכים, באור
כלי ה-SGE נועד כדי לשנות את האופן בו אנו מחפשים מידע. אך באופן מפתיע, על פי ניתוח עדכני מתברר כי תוצאות SGE מוצגות
טיקטוק ידועה בשימוש נרחב בתוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית , וקשה למשתמשים להבחין בין תוכן אמיתי למזויף. כעת, ט
דליפה ענקית של מסמכי API ישירות מגוגל עצמה הגיעו למנכ”ל Moz לשעבר, רנד פישקין דרך אדם אנונימי אחד. המסמכים נשל
מחקר שפרסמה טיקטוק מוקדם יותר השנה חיזק את ההשערה שצפייה בפרסומות לצד תכנים טרנדיים גורמת לצופים לראות את הפ
אפליקציית המסרים בבעלות מטא, וואטסאפ , הודיעה על תכונות חדשות שנועדו לשפר את חוויית המשתמש עבור קהילות בתוך ה
העולם הטכנולוגי סוער בעקבות הכרזת OpenAI על GPT 4-o , מודל שפה חדש שהשיקה החברה – פריצת דרך נוספת העולה על קודמותי
שוק שיתוף התמונות והסרטונים ממשיך לצמוח ולשגשג, מה שמאלץ את אינסטגרם נאלצת להתמודד עם תחרות הולכת וגוברת מצד