כדי להביא יותר גולשים לאתר, נדרש לייצר תוכן בעל ערך – אבל בעידן הבינה המלאכותית נראה כי המהפכה הטכנולוגית כבר מזמן שינתה את כללי המשחק. תוכנת ה-AI הג’נרטיבי פרפלקסיטי החליטה ב-30 במאי לאתגר את גוגל מחדש, ולהשיק כלי שנקרא “Perplexity Pages”. הכלי הזה, אולי שוב יציב בפני גוגל את דילמת הגבול הדק שבין תוכן AI בעל ערך לבין תוכן AI שחרג מגבול התוכן הסביר. מהם “דפי פרפלקסיטי”? בשביל אנשי שיווק, פיצ’ר הדפים הוא למעשה הדרך חדשה ליצור תוכן רלוונטי לגולשים במינימום מאמץ. כל הרעיון הוא שהדפים נוצרים תוך כדי תנועה, ולא כי מישהו רצה ליצור מדריך במיוחד – ...
מערכת ניהול התוכן הפופולרית בעולם, וורדפרס , משיקה את Studio, כלי פיתוח מקומי חדש. הכלי מאפשר למשתמשים לבנות ולער
לינקדאין הודיעה לאחרונה על שינוי משמעותי בפלטפורמה שלה: הקטנת גודל התמונות המוצגות בפוסטים אורגניים. עדכון ז
נתחיל מזה ששבוע שעבר אושר על ידי אתר החדשות TheVerge שהדליפה אכן הגיעה מגוגל – למי שהיה לו עדיין ספק. מאחר שהמיד
בכנס המפתחים השנתי של גוגל, Google I/O 2024, חשפה החברה חידושים מרשימים בבינה מלאכותית יוצרת (Generative AI). החידושים הללו
ביום השני של כנס TikTok World , ועל רקע המאבק המשפטי מול ממשלת ארצות הברית, טיקטוק הציגה שורה של כלים חדשים המבוססים
גוגל הציגה בכנס GML השנתי ארסנל של כלים חדשים המונעים על ידי בינה מלאכותית , כאשר המטרה המרכזית שעומדת לנגד עינ
טיקטוק מרחיבה את שאיפותיה מעבר לסרטונים קצרים, ומאתגרת את יוטיוב במהלך חדש ומסקרן: העלאת סרטונים ארוכים, באור
כלי ה-SGE נועד כדי לשנות את האופן בו אנו מחפשים מידע. אך באופן מפתיע, על פי ניתוח עדכני מתברר כי תוצאות SGE מוצגות
טיקטוק ידועה בשימוש נרחב בתוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית , וקשה למשתמשים להבחין בין תוכן אמיתי למזויף. כעת, ט