בכנס המפתחים השנתי של גוגל, Google I/O 2024, חשפה החברה חידושים מרשימים בבינה מלאכותית יוצרת (Generative AI). החידושים הללו צפויים לשנות את האופן שבו אנשי שיווק יוצרים תוכן, מקדמים אתרים ומגיעים לקהל היעד. המשמעות היא שינוי של כללי המשחק, עבור כולנו. בין החידושים שהוצגו: מנוע חיפוש מבוסס וידאו, יכולת מענה לשאלות מורכבות, וצ’אט בוט עם אישיות ייחודית בהתאמה אישית. הידיעה שמעוררת את העניין הרב ביותר מתייחסת לחידושים במנוע החיפוש של גוגל: בשילוב עם מודל ה- Gemini החדש, מנוע החיפוש של גוגל הופך לכלי רב-עוצמה המסוגל לחשיבה רב-מודאלית (Multi-Modal). אלו הם עיקרי הדברים, והדרכ ...
ביום השני של כנס TikTok World , ועל רקע המאבק המשפטי מול ממשלת ארצות הברית, טיקטוק הציגה שורה של כלים חדשים המבוססים
גוגל הציגה בכנס GML השנתי ארסנל של כלים חדשים המונעים על ידי בינה מלאכותית , כאשר המטרה המרכזית שעומדת לנגד עינ
טיקטוק מרחיבה את שאיפותיה מעבר לסרטונים קצרים, ומאתגרת את יוטיוב במהלך חדש ומסקרן: העלאת סרטונים ארוכים, באור
כלי ה-SGE נועד כדי לשנות את האופן בו אנו מחפשים מידע. אך באופן מפתיע, על פי ניתוח עדכני מתברר כי תוצאות SGE מוצגות
טיקטוק ידועה בשימוש נרחב בתוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית , וקשה למשתמשים להבחין בין תוכן אמיתי למזויף. כעת, ט
דליפה ענקית של מסמכי API ישירות מגוגל עצמה הגיעו למנכ”ל Moz לשעבר, רנד פישקין דרך אדם אנונימי אחד. המסמכים נשל
מחקר שפרסמה טיקטוק מוקדם יותר השנה חיזק את ההשערה שצפייה בפרסומות לצד תכנים טרנדיים גורמת לצופים לראות את הפ
אפליקציית המסרים בבעלות מטא, וואטסאפ , הודיעה על תכונות חדשות שנועדו לשפר את חוויית המשתמש עבור קהילות בתוך ה
העולם הטכנולוגי סוער בעקבות הכרזת OpenAI על GPT 4-o , מודל שפה חדש שהשיקה החברה – פריצת דרך נוספת העולה על קודמותי