לסרטוני התדמית היעילים ביותר יש כמה תכונות משותפות. המטרה היא להצליח לשלב אותם בסרטון שאנו מפיקים ובכך להשיג תוצאות מקסימליות. 1. תוכן תמציתי וממוקד הדרך בה אנו צורכים תכנים ברשת שונה מאוד מאופן ההתקשרות שלנו עם מדיומים אחרים. ספרים וסרטים, למשל, דורשים לעיתים קרובות את מלוא תשומת ליבנו. כשמדובר באתרי אינטרנט, אנו נוטים יותר לדלג על מידע, לקפוץ מכרטיסייה אחת לאחרת ולהתגעגע לפרטים קטנים. לפיכך, הצופים יעדיפו סרט תדמית קצר, בממוצע עד 90 שניות כדי שיוכלו להישאר ממוקדים. כלומר יש לתכנן את הסרטון מלכתחילה, באמצעות תסריט באורך המתאים ואת רצף הסרטון מבחי ...
הפקת סרטון תדמית אפקטיבי, מצריכה תכנון מוקדם וחשיבה, ידע ומקצועיות, לצד יצירתיות והבנה שיווקית. במיוחד בתקופ
... ולה מה לעשות הלאה. 3. וובינרים וובינרים הם סדנאות וידאו ה כדי לראות מה מותגים מתחרים עושים ב- YouTube. האם יש ערוצים גדולים? כמה צפיות מ ...
... כיצד לייצר תוכן וידאו, מדוע הוא יעיל ואילו סוגי תוכן מקות את אותו המסר בצורה שתמשוך טוב יותר את תשומת ליבו של קהל היעד ותישאר בזיכר ...
... ן אנימציה לעסק – התהליך של הפקת סרטון לעסק מורכבת ממספה, מעניינת ומהנה. את הסרטון ניתן להפיץ לאחר מכן בכל פלטפורמה כגון: יוטיוב, פי ...
... עצום של ערוצים ונקודת מגע עם הלקוח, פתחו אפשרויות חדשוות, ולקוחות מוזמנים להשתתף בתהליך ולהשפיע על הכיוון של חברה. לקוחות – קשו ...