תכנון אריזת מזון היא קריטית ביותר, ועסקי המזון שהבינו זאת כבר מזמן ממתגים עצמם ואת המוצרים שלהם בעזרת אריזות מקוריות ובכך גם מפרסמים את המוצרים שלהם בצורה טובה יותר וגם מגדילים כמובן את נתח המכירות. תחום אריזת המזון התחיל כצורך פונקציונלי להגנה ולשמירה על המוצר הנארז, והתרחב עם השנים לכלי להעברת תקשורת שיווקית ומותגית, כיום הגיע הדבר לממדים חדשים המאפשרים תקשורת יותר אישית ואינטראקטיבית עם הלקוח. אנשים קונים עם העיניים, זאת עובדה ידועה ומחקרים מראים כי לאריזת המוצר תפקיד מכריע בהחלטת הצרכן האם לבחור במוצר או להשאירו על המדף. חברות משקיעות מ ...
אריזה נכונה של ממתקים וחטיפים צריכה לעמוד בכמה כללים ועקרונות. חלק מן הכללים הללו נובעים מצרכי הובלה ושילוח,
... שמירה על הטריות שלו. כל עסק שעוסק בהכנה, הגשה ומכירה של . אולם ההתפתחות הטכנולוגית של כל הקשור לתחום האריזה, פתחה אפשרות, שהמזון הט ...
... ה לייצור, מותאמת לשיטות העבודה של הלקוח, מתאימה למוצר הה ונוחה. הוצאה קלה של המוצר. סגירה רב פעמית של האריזה בעזרת מדבקה או אלמנטים ...
כל יבואן שמבקש להביא ארצה מוצר חדש צריך לעמוד בכללים שונים וגם לנקוט זהירות מבחינה מסחרית. דגשים מיוחדים וחשו
על מנת להעביר מוצרים ממקום למקום, יש לדאוג ולעטוף אותם וזאת על מנת לשמור על טריותם ועל בטיחות המזון המועבר וזה
... המקובלות ביותר להעברת מוצרים שונים היא באמצעות אריזותה להובלה במכולות בדרך הים או במטוסי מטען. על מנת לשמור היטב על האריזות שעל ה ...
... ילדים. באופן טבעי האריזה תהיה צבעונית ומשרדת שמחה. חבילים והיקף גדול של מארזים מוכנים למשלוח בזמן קצר כשהמוביל ביניהם הוא מפעלנו פ ...
אם אתם עומדים לרכוש מוצר מזון, יש צורך במציאת פתרונות אריזה איכותיים. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי הח