עולם הבינה המלאכותית נמצא בתנופה מתמדת, ומטא נחושה להתייצב בחזית. כחלק ממאמציה להוביל בתחום, החברה מכריזה על פיתוח משמעותי שישנה את הדרך שבה אנחנו מתקשרים עם קהל היעד שלנו, או צורכים תוכן ברשתות החברתיות: צ’אט בוט מבוסס בינה מלאכותית שישתלב בצורה אינטגרלית בכל הפלטפורמות הפופולריות שלה – וואטסאפ, אינסטגרם, פייסבוק ופייסבוק מסנג’ר. דיווחנו על הפיצ’ר הזה עוד כשהיה בחיתוליו, אך היום הוא הוכרז רשמית גם בעמוד של מטא. החידוש המרשים אינו מתבטא רק בהטמעת הטכנולוגיה המתקדמת בפלטפורמות השונות, אלא גם בשימוש במודל השפה המתקדם Llama 3, פיתוח עצמי ש ...
פורמט הסרטון הקצר של יוטיוב – ה”שורטס”, עובר שינויים חסרי תקדים מאז עלייתו לאוויר , וניתן להבין למה. ז
חדשות טובות למשתמשים ב-YouTube Shopping – בהמשך לכלים חדשים ליוצרים , יוטיוב כעת מוסיפה כלים כלים חדשים לשדרוג חוו
מאז רכישת טוויטר על ידי אילון מאסק, הפיכתה לפלטפורמת X ועד השקת ה”וי הכחול” בתשלום , חווה הפלטפורמה שינוי
לינקדאין נחשבת לאחת הפלטפורמות המשמעותיות עבור אנשי מקצוע ועסקי B2B, עם שיעור מעורבות שצמח ב-44% בשנים האחרונות.
במהלך שמשנה את כללי המשחק, פייסבוק מציגה נגן וידאו חדש במסך מלא, שמחולל מהפכה באופן שבו משתמשים מקיימים אינטר
הפעמון הידוע של יוטיוב, שמופיע לצד כפתור ה”הירשם כמנוי” – עכשיו מגיע גם לאינסטגרם . יוצרי תוכן כעת, יו
במקום להסתובב שעות על גבי שעות בקניון במטרה למצוא את הבגד המושלם, מה אם היינו יכולים לרתום את כוחה של הבינה המ
העדכון האחרון של מטא, מבשר על הזדמנות חדשה לקבלת תובנות שישפרו את אסטרטגיית השיווק של המפרסמים ב-Advantage+. לאור ה
הרשת החברתית הפופולרית, אינסטגרם , בוחנת פיצ’ר חדש לשיתוף תכנים בין חברים. הפיצ’ר שייקרא Blend יאפשר לגולש