עולם העבודה ושיווק התרבות הארגונית החוצה מתפתח ללא הרף, ובהתאם לכך גם רף הציפיות של מחפשי עבודה. יותר ויותר אנשים מחפשים משרה שלא רק תתאים לכישוריהם ולתחום עיסוקם, אלא גם תשקף את סט הערכים והאמונות שלהם. לצורך כך, לינקדאין משיקה כלי חדשני שיאפשר לסטרטאפים וחברות לסווג את עצמן לפי ערכים שונים, ביניהם: אחריות חברתית, קיימות, גיוון והכלה, איזון בין עבודה לחיים אישיים ועוד. סיווג זה יתבסס על שאלון מיוחד שיענו עליו חברות, וכן על ניתוח נתונים מתוך הפלטפורמה. זה יאפשר לחברות שמשווקות את הערכים שלהן בלינקדאין, לעבוד בצורה הרבה יותר אפקטיבית ולפרסם פוסטים ...
עולם הבינה המלאכותית נמצא בתנופה מתמדת, ומטא נחושה להתייצב בחזית. כחלק ממאמציה להוביל בתחום, החברה מכריזה על
פורמט הסרטון הקצר של יוטיוב – ה”שורטס”, עובר שינויים חסרי תקדים מאז עלייתו לאוויר , וניתן להבין למה. ז
חדשות טובות למשתמשים ב-YouTube Shopping – בהמשך לכלים חדשים ליוצרים , יוטיוב כעת מוסיפה כלים כלים חדשים לשדרוג חוו
מאז רכישת טוויטר על ידי אילון מאסק, הפיכתה לפלטפורמת X ועד השקת ה”וי הכחול” בתשלום , חווה הפלטפורמה שינוי
לינקדאין נחשבת לאחת הפלטפורמות המשמעותיות עבור אנשי מקצוע ועסקי B2B, עם שיעור מעורבות שצמח ב-44% בשנים האחרונות.
במהלך שמשנה את כללי המשחק, פייסבוק מציגה נגן וידאו חדש במסך מלא, שמחולל מהפכה באופן שבו משתמשים מקיימים אינטר
הפעמון הידוע של יוטיוב, שמופיע לצד כפתור ה”הירשם כמנוי” – עכשיו מגיע גם לאינסטגרם . יוצרי תוכן כעת, יו
במקום להסתובב שעות על גבי שעות בקניון במטרה למצוא את הבגד המושלם, מה אם היינו יכולים לרתום את כוחה של הבינה המ
העדכון האחרון של מטא, מבשר על הזדמנות חדשה לקבלת תובנות שישפרו את אסטרטגיית השיווק של המפרסמים ב-Advantage+. לאור ה