מחקר שפרסמה טיקטוק מוקדם יותר השנה חיזק את ההשערה שצפייה בפרסומות לצד תכנים טרנדיים גורמת לצופים לראות את הפרסומות כרלוונטיות וחיוביות יותר, וכתוצאה מכך נמצא בו שהכוונה לרכישה עלתה ב-9% . בעקבות הנתון הזה, טיקטוק מרחיבה את שיתופי הפעולה שלה, ומעדכנת את האופן בו נקבעים מיקומי פרסומות. כלים חדשים לחיבור עמוק יותר עם קהל היעד מטיקטוק נמסרה הסיבה שהכלים החדשים הם כה אפקטיביים: “תוך שמירה על יצירתיות וחופש כעקרון מנחה, פרסום בטיקטוק נעשה בצורת תכנים מבדרים ומושכים, שלא מסתכמים רק בצפיות, אלא מייצרים מעורבות של ממש עם הגולשים”, היום אנחנו גאים לה ...
אפליקציית המסרים בבעלות מטא, וואטסאפ , הודיעה על תכונות חדשות שנועדו לשפר את חוויית המשתמש עבור קהילות בתוך ה
העולם הטכנולוגי סוער בעקבות הכרזת OpenAI על GPT 4-o , מודל שפה חדש שהשיקה החברה – פריצת דרך נוספת העולה על קודמותי
שוק שיתוף התמונות והסרטונים ממשיך לצמוח ולשגשג, מה שמאלץ את אינסטגרם נאלצת להתמודד עם תחרות הולכת וגוברת מצד
עולם העבודה ושיווק התרבות הארגונית החוצה מתפתח ללא הרף, ובהתאם לכך גם רף הציפיות של מחפשי עבודה. יותר ויותר אנ
עולם הבינה המלאכותית נמצא בתנופה מתמדת, ומטא נחושה להתייצב בחזית. כחלק ממאמציה להוביל בתחום, החברה מכריזה על
פורמט הסרטון הקצר של יוטיוב – ה”שורטס”, עובר שינויים חסרי תקדים מאז עלייתו לאוויר , וניתן להבין למה. ז
חדשות טובות למשתמשים ב-YouTube Shopping – בהמשך לכלים חדשים ליוצרים , יוטיוב כעת מוסיפה כלים כלים חדשים לשדרוג חוו
מאז רכישת טוויטר על ידי אילון מאסק, הפיכתה לפלטפורמת X ועד השקת ה”וי הכחול” בתשלום , חווה הפלטפורמה שינוי
לינקדאין נחשבת לאחת הפלטפורמות המשמעותיות עבור אנשי מקצוע ועסקי B2B, עם שיעור מעורבות שצמח ב-44% בשנים האחרונות.