שוק שיתוף התמונות והסרטונים ממשיך לצמוח ולשגשג, מה שמאלץ את אינסטגרם נאלצת להתמודד עם תחרות הולכת וגוברת מצד פלטפורמות כמו טיקטוק , יוטיוב וסנאפצ’אט. כדי לשמור על מעמדה, אינסטגרם משיקה פיצ’רים חדשים ומגוונים, וביניהם: סטיקרים מוזיקליים, מסגרות פולארויד, סטוריז נסתרים, וסטיקרים אישיים שהגולשים יוכלו ליצור מכל תמונה וסרטון. הפיצ’רים אמורים להפוך את חוויית המשתמש לאטרקטיבית ואינטראקטיבית יותר, תוך מתן אפשרויות יצירתיות מגוונות ליוצרי התוכן ובעלי העסקים. פיצ’ר 1: סטיקרים מוזיקליים כחלק מהעדכון החדש, אינסטגרם משיקה סטיקרים מוזיקליים. ה ...
עולם העבודה ושיווק התרבות הארגונית החוצה מתפתח ללא הרף, ובהתאם לכך גם רף הציפיות של מחפשי עבודה. יותר ויותר אנ
עולם הבינה המלאכותית נמצא בתנופה מתמדת, ומטא נחושה להתייצב בחזית. כחלק ממאמציה להוביל בתחום, החברה מכריזה על
פורמט הסרטון הקצר של יוטיוב – ה”שורטס”, עובר שינויים חסרי תקדים מאז עלייתו לאוויר , וניתן להבין למה. ז
חדשות טובות למשתמשים ב-YouTube Shopping – בהמשך לכלים חדשים ליוצרים , יוטיוב כעת מוסיפה כלים כלים חדשים לשדרוג חוו
מאז רכישת טוויטר על ידי אילון מאסק, הפיכתה לפלטפורמת X ועד השקת ה”וי הכחול” בתשלום , חווה הפלטפורמה שינוי
לינקדאין נחשבת לאחת הפלטפורמות המשמעותיות עבור אנשי מקצוע ועסקי B2B, עם שיעור מעורבות שצמח ב-44% בשנים האחרונות.
במהלך שמשנה את כללי המשחק, פייסבוק מציגה נגן וידאו חדש במסך מלא, שמחולל מהפכה באופן שבו משתמשים מקיימים אינטר
הפעמון הידוע של יוטיוב, שמופיע לצד כפתור ה”הירשם כמנוי” – עכשיו מגיע גם לאינסטגרם . יוצרי תוכן כעת, יו
במקום להסתובב שעות על גבי שעות בקניון במטרה למצוא את הבגד המושלם, מה אם היינו יכולים לרתום את כוחה של הבינה המ