פייסבוק פרסמו ארבעה עקרונות לסרטון שיצליח בNews Feed התחרותי כל כך. כדי לחסוך לכם קריאה באנגלית, החלטנו לתרגם אותם כפשוטם משכו את תשומת הלב מהר. כמה מהר? מ-מ-ש בשניות הראשונות. איך? עם ויזואלים מהממים, עריכה מהירה ומסרים מושכים. מה עוד? הציגו את הBrand והמסרים שלכם בתחילת הסרטון כך שהם יהיו זכירים גם אם לא יצפו בסרטון שלכם עד הסוף. תכננו את הסרטון שלכם כך שיעבוד גם ללא סאונד. חשוב, חשוב, חשוב! תבחנו את עצמכם, כמה סרטונים אתם רואים בפייסבוק ללא סאונד? המון. בכמה המסר מתפספס אם אין כתוביות או כותרות טיפוגרפיות? גם המון. עצבו גרסא נוספת של הסרטון שלכם שבה הכותרו ...
זה התחיל כמחשבה, המשיך בבירורים, גישושים ובדיקות ולבסוף החלטתם – אתם צריכים סרטון! אז קיבלתם את ההחלטה הנבו
... ך נוספת, של חברות המספרות את סיפור המותג דרך סיפורי המשם, זה חתיכת סיפור! אנימציה מגשרת בדיוק בנקודה הזו – בין החלום למציאות. בין ...
... ירות בעיצוב הפריים, אם הקומפוזיציה יושבת לכם בראש טוב טם שסתם יקחו זמן עבודה יקר בפוטושופ. ו… חבל לנו על הזמן- זמן זה כסף! כמובן ש ...
בפוסט זה אני רוצה לעסוק בשלב חקר שפת המותג כחלק מתהליך העבודה של הסטודיו ליצירת סטייל פריים. שלב זה מאוד תלוי
בפוסט זה אני רוצה להתחיל לדבר על תהליך העבודה של הפקת הסרטון. אחרי שראינו ממה הצוות שלנו מורכב בפוסט הקודם , נע
*הדברים כתובים על סמך נסיוננו בתחום, היכרות עם סטודיואים אחרים וכד'. אנו בטוחים שקיימות שיטות נוספות לעבודה 
תופים בקשה… זוכה האוסקר לשנת 2014 בסרט האנימציה הקצר הטוב ביותר >> FEAST. הבמאי פטריק אוסבורן יחד עם הסטודיו
... פה כבר מספר שנים והמגמה מתפשטת לעולם כולו. הרעיון הוא פם יותר, כמו מכוניות. 2. הקרנה על אובייקטים גאומטריים ישרים יותר, כמו בניינים ...
פרסומת אנימציה דו מימד משולבת תלת מימד למותג השפתונים ברט'ס בייז. השילוב של קווים פשוטים עם אנימציה מוקפדת של