פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
16/2/2023 12:49

"הבנתי שמה שבני אדם מעוללים לחיות בלתי מתקבל על הדעת, והפכתי לטבעוני"

משק ויילר משווק מוצרים טבעוניים ובראשם טופו. מפעל החברה שוכן בנתיבות ובחברה ישנם כ־80 עובדים.


שחמט זו אהבה ישנה שלי. אני משחק שח באפליקציה מול שחקנים ברחבי העולם. אני לא איזה רב אומן, הבן שלי מנצח אותי עם יד קשורה ועיניים עצומות, והדירוג שלי הוא ממוצע פלוס. אבל זה משחק נהדר שאני מאוד אוהב.


כשנכנסנו כשותפים למשק ויילר הייתי אוכל כול. במסגרת תפקידי פגשתי אנשים נפלאים שמקדישים הרבה מזמנם להפצת הטבעונות. הבנתי שמה שבני אדם מעוללים לחיות זה בלתי מתקבל על הדעת, ובתהליך יחסית מהיר הפכתי לטבעוני. אני עוד מעט חוגג ארבע שנים.


שלושת הספרים של ד"ר יובל נח הררי הם ספרי חובה ששינו את תפיסת עולמי. זה מרתק להבין מאין באנו ולאן אנו הולכים, בייחוד על פי תפיסתו של הסופר שאותו אני מעריך מאוד.


לפני כשלוש וחצי שנים התחלתי לעשות יוגה. זה ספורט נפלא לגוף ולנפש. אני מתאמן 3 פעמים בשבוע, גם אם זה בשעות מאוחרות של היום.


"את רוב החיים הבוגרים שלנו אנחנו מעבירים בעבודה. צריך לעבוד מהלב ולעשות משהו משמעותי. בזכות העבודה כאן יותר אנשים עוברים לתזונה טבעונית"


1. משכורת ראשונה 


נולדתי וגדלתי בבת־ים. בזמנו העירייה אפשרה לילדים מגיל 14 לעבוד אצלה בחופש הגדול. שובצתי לצבוע גדרות בבתי ספר, עבודה קשה ומשעממת. אני לא זוכר מה היה גובה המשכורת, אבל אני זוכר שאבא שלי לקח אותי לבנק, ופתחנו תוכנית חסכון.


2. חור בהשכלה


הייתי תלמיד בעייתי והחסרתי המון. לאחר הצבא השלמתי תואר ראשון בהנדסה, תעשייה וניהול ותואר שני במנהל עסקים. הרגשתי שחסרים לי לימודים בתחומי ההיסטוריה, הגיאוגרפיה, הספרות וכו'. השלמתי הרבה מהם, אבל נשארו איים שבהם החור לא נסגר.


3. משבר


במהלך פעילות מבצעית בצבא עליתי עם רכב על מוקש נ"ט. זה היה מזעזע; הגשש שהיה לידי נפצע קשה, והשאר כולל אני נפצענו מרסיסים. זה היה נס גדול. הרכב שנסענו בו היה ממוגן וספג את מרבית ההדף. המחשבה כמה הסוף היה קרוב הייתה מטלטלת.


4. טיפ לעובד


את רוב החיים הבוגרים שלנו אנחנו מעבירים בעבודה, ואני מאמין שצריך לעבוד מהלב ולעשות משהו משמעותי. בזכות משק ויילר יותר אנשים עוברים לתזונה טבעונית. אם הצלחתי לגרום לעובד שלי להרגיש ככה, זו כבר לא עבודה, זו שליחות.


The post "הבנתי שמה שבני אדם מעוללים לחיות בלתי מתקבל על הדעת, והפכתי לטבעוני" appeared first on מקור ראשון.


מחבר: ohadr | מקור ראשון חשיפות: 5 | דירוג: 2/47 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: