פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
24/7/2021 12:01

מה כדאי לדעת ולהכיר כשקונים אוזניות כיום?



כאשר אנו נמצאים בפומבי ובמקום ציבורי אוזניות הן הדרך המתבקשת והיחידה כמעט לצרוך זאת בפרטיות ובלי להפריע לזולת. בין אם אנחנו צופים בסדרה, מאזינים להרצאה מהלימודים או שומעים שיעור גמרא – אוזניות טובות יכולות לשמש אותנו באפן יומיומי ולהקל עלינו משמעותית. להלן כמה נקודות שכדאי להכיר בנוגע לאוזניות בנקודת הזמן הנוכחית בה אנו נמצאים, ולתועלת הרבה שהן עשויות לספק לנו:


כבר אין באמת צורך בחוט – אוזניות אלחוטיות


נקודה ראשונה שכדאי להכיר היא כי כיום אחד החלקים המסורבלים והמעיקים ביותר באוזניות כבר אינו הכרחי ונחוץ. הכוונה היא לחוט המחבר בין שתי האוזניות, ובינן לבין המכשיר אליו הן מחוברות. אוזניות אלחוטיות קיימות כיום במגוון דגמים שונים, כאשר ה AirPods המוכרות של אפל הן ממש לא הדגם היחידי או הטוב והמומלץ ביותר. המבחר הקיים בקטגוריה זו מאפשר לנו גם למצוא אוזניות אלחוטיות במחירים אטרקטיביים ביותר יחסית, כאלו שלא יכולים היינו לחלום עליהם לפני שנים ספורות בלבד, כשהאוזניות האלחוטיות הראשונות רק יצאו לשוק. כאמור, אוזניות אלחוטיות יכולות לשדרג משמעותית את חוויית השימוש בהן, אז כדאי לתת לזה הזדמנות.


אזניות עם ביטול רעשים אקטיבי


בכמה מדגמי האוזניות המתקדמים של היום ניתן למצוא גם פונקציה של ביטול רעשים אקטיבי – האוזניות עצמן משדרות צליל מונוטוני בתדרים ספציפיים המיועדים לבטל רעשי רקע של הסביבה בה אנו נמצאים. אם תנסו זאת ברכבת או באוטובוס, למשל, תגלו כי חלק משמעותי מרעש הרקע של המנוע מתבטל, ואתם יכולים ליהנות מצליל נקי ואיכותי יותר של מה שאתם מאזינים לו. אוזניות מסוג זה מתאימות במיוחד עבור מי שמשתמש באוזניות בעיקר במקומות רועשים והומי אדם, ומעוניין לבודד עצמו ככל הניתן מהסביבה האקוסטית בה הוא נמצא, לפחות למשך פרק זמן מסוים…


אוזניות עם מיקרופון מובנה

אוזניות משמשות רבים כיום גם במסגרת מכשירים אחרים ו”רחבים” יותר, דוגמת טלפון או סמארטפון המאפשר לבצע שיחות, או מחשב עליו מריצים משחקים שונים. עבור שימושים אלו פעמים רבות נרצה אוזניות אשר מהוות חלק מהמערכת המאפשרת לנו לשוחח עם אנשים אחרים, ולשם כך ניתן למצוא אוזניות עם מיקרופון מובנה, המגיעות כחלק ממערך (או מכשיר) אחד. בדומה לאוזניות שמשרתות אנשים העובדים במענה טלפוני ניתן למצוא כיום שלל דגמים וסוגים של אוזניות עם מיקרופון מובנה, אשר לרוב מחובר לאוזניות ולהתקן המאפשר להציב אותו בצורה נוחה וגמישה ממש מול הפה שלנו, כך שישמעו אותנו בצורה הטובה ביותר. בין אם אנחנו גיימרים מושבעים שמשחקים יחד עם אנשים מכל העולם ומעוניינים לדבר איתם ובין אם אנחנו סתם רוצים לעשות כלים לסדר את הבית בנוחות בזמן שאנחנו משוחחים בטלפון (וכמובן אם אנחנו עובדים בעבודה המצריכה הרבה שיחות טלפון) – אוזניות עם מיקרופון מובנה יכולות להיות המכשיר שייעל את היום שלנו באופן משמעותי.


מחפשים אוזניות איכותיות? היכנסו לקטלוג אוזניות באתר אייבורי מחשבים וסלולר המציע מגוון דגמי אוזניות במחירים משתלמים.



האמור בכתבה כולל תוכן ומידע מסחרי/שיווקי , ומערכת מקור ראשון אינה אחראית למהימנותו. פרסום התכנים והמידע המסחרי בכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה מצד מערכת מקור ראשון לרכוש ו/או להשתמש בשירותים או המוצרים בכתבה.

The post מה כדאי לדעת ולהכיר כשקונים אוזניות כיום? appeared first on מקור ראשון.


אל המאמר המלא | מקור ראשון חשיפות: 7 | דירוג: 3/108 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: