פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
7/1/2022 1:55

מה אתם צריכים לעשות כדי להתאים מלגזה לסביבת המחסן שלכם?



הרמה של סחורה בכמויות גדולות ושינוע של כלל הפריטים שנמצאים במחסן מפס הייצור אל רמפה העמסה הן משימות שצריך להפקיד בידיים של צוות מקצועי ולתת לצוות את כל הכלים בכדי להצליח לשפר את תהליכי העבודה. ולכן, בחודשים הקרובים אתם מתכננים רכש חדש של מלגזה ואתם צריכים לדאוג שיהיו לכם את כל הכלים לקחת החלטה נכונה שתשרת את החברה שלכם למשך השנים הקרובות. במדריך הקרוב אספנו לכם את שלושת הדגשים החשובים ביותר לרכישה של מלגזה איכותית בצורה מוצלחת.


שלושת הדגשים הכי חשובים להזמנת מלגזה למחסן



  1. הבינו איך נראים הרגלי העבודה של הצוות שלכם ברמת המיקרו וברמת המאקרו. אם אתם יודעים מה הן המשימות של אנשי צוות ריצפת המחסן, אפשר לבחור מלגזה שיכולה להקל על ההתנהלות היומיומית שלהם ומסוגלת לשאת משקלים במקום אנשי המחסן עצמו.

  2. אל תהססו להזמין את אנשי המקצוע לתוך המחסן שלכם, כדי שהם יכירו את הפעילות ויעזרו לכם למפות את הצרכים.

  3. הבטיחו שיש לכם מספיק משאבים כלכליים בשביל לבצע את הרכישה. אבל גם בשביל לשמור על תקינות המלגזה לאורך זמן בתהליכי תחזוקה שוטפים.


כל מה שאתם צריכים – תחת קטלוג מוצרים אחד


העובדה שיש היום קטלוגים מלאים במוצרים עוזרת לכם לקחת החלטה ולבחור את המוצר האולטימטיבי מבחינתכם לשיפור היעילות וקצבה עבודה במחסן. על-פי-רוב, עדיף לבחור מוצר מתוך קטלוג מפני שאפשר לקבל את המלגזה בדיוק בזמן. אבל אם אתם צריכים לבצע שינויים כדי להתאים את המלגזה לצרכים ספציפיים כמו למשל לגובה מסוים או למשקל מסוים, ההתאמות האלו יכולות להיות מאוד קריטיות ואתם צריכים לקחת את הזמן כדי להבטיח שהן מתבצעות על הצד הטוב ביותר. אם כן באופן שונה מקלנועית שינוע הוא תחום מורכב מאוד. אז אם אתם בוחרים קלנועית או רכב חשמלי לרכישה או שימוש עשו בחירה נכונה.



האמור בכתבה כולל תוכן ומידע מסחרי/שיווקי , ומערכת מקור ראשון אינה אחראית למהימנותו. פרסום התכנים והמידע המסחרי בכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה מצד מערכת מקור ראשון לרכוש ו/או להשתמש בשירותים או המוצרים בכתבה.

The post מה אתם צריכים לעשות כדי להתאים מלגזה לסביבת המחסן שלכם? appeared first on מקור ראשון.


אל המאמר המלא | מקור ראשון חשיפות: 4 | דירוג: 2/91 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: