פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
17/1/2022 6:37

הצהרת אמון: ראשי הקואליציה מגיבים להסדר הטיעון של נתניהו

ראשי המפלגות בקואליציה התייחסו היום (שני) לעסקת טיעון המתגבשת בין הפרקליטות ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, הציגו ביטחון בקיום הממשלה, והצהירו אמון בשותפים מימין.


יו"ר יש עתיד השר יאיר לפיד טען כי "הממשלה הזאת תחזיק מעמד גם אם נתניהו יחתום על הסדר. מה שמחזיק את הממשלה זה הדברים הטובים שהיא עושה ולא מישהו מבחוץ". לגבי השותפות לקואליציה, אלקין, סער, בנט ושקד- מה יעשו כשיש להם אלטרנטיבה מימין השיב: "אני חי בעולם עם אנשים שאני מאמין בהם. עצם השאלה אם אני סומך על בנט ושקד יוצאת מתוך הנחה שכולם שקרנים ורמאים. אני חי בעולם עם אנשים שאני מאמין להם".


לשאלת מקור ראשון השר ניצן הורביץ ממרץ הוסיף כי "עסקת טיעון לא אומרת משהו לגבי הממשלה. אני רואה את הקרבות המסתמנים בליכוד ואת יחסי הכוחות בכנסת, זה ממש לא משפיע. הממשלה הזאת טובה יותר מכל האופציות הדמיוניות שיש לאנשים. אני מציע לכל מתרחשי התרחישים ותופרי העסקאות להמתין, זה לא מעבר לפינה. הממשלה תמשיך, גם אם תהיה עסקה".


לדברי יו"ר העבודה השרה מירב מיכאלי, "אנחנו כבר חודשים ארוכים מוכיחות שאפשר לעבוד מימין ומשמאל בשיתוף פעולה שטוב למדינת ישראל, יש לי ביטחון שזה יימשך כי מפלגת העבודה היא ציר מרכזי לכך".


בנוסף אמרה מיכאלי כי היא בטוחה "בטוחה ששותפי מימין יעשו את מה שעושים שותפיי משמאל, ימשיכו לקיים את עבודת הממשלה המאד טובה ומוצלחת, בתוצאות טובות ולהחזיק קואליציה מול אופוזיה ששוברת את כל הכללים, אין לי שום ספק שזה יימשך".


לעומת זאת סגן רה"מ, שר המשפטים ויו"ר תקווה חדשה גדעון סער קיים את הצהרת לתקשורת סגורה לכניסת עיתונאים, כדי שלא יישאל על המגעים לעסקה והאפשרויות העומדות בקנה. במקום זאת, הצהיר בפתח ישיבת הסיעה כי ישלים את הגבלת כהונת רה"מ עוד במושב הנוכחי. "יו"ר ועדת החוקה הבטיח בדיון שאנחנו נשלים את החקיקה הזו במושב הזה. אותו דבר שהבטחנו לבוחר של כהונה של ראש ממשלה של 8 שנים לכל היותר – אנחנו נבצע אותו, ואנחנו נבצע אותו כבר במושב הזה".


The post הצהרת אמון: ראשי הקואליציה מגיבים להסדר הטיעון של נתניהו appeared first on מקור ראשון.


מחבר: moshem | מקור ראשון חשיפות: 2 | דירוג: 2/38 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: