פרסום | קשרו אלינו
נט4יו
כל הרשת הישראלית במקום אחד
6/4/2022 12:04

"אומרים לממשלה המסוכנת הזאת רק דבר אחד: לכו הביתה!"

תפנית חדה קיבלה היום (ד') ההפגנה שיזמו ארגוני ימין, עם פרישתה של ח"כ עידית סילמן מהקואליציה. ממחאה על מדיניות הממשלה, ההפגנה הפכה להזדמנות להפלת הממשלה וקריאה לח"כים המתנדנדים "לשוב הביתה".


ההפגנה הגיעה לשיאה עם הגעתו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, שנאם אחרי שבע שנים בהן לא הגיע להפגנות. "באנו לכאן הערב כדי לומר לממשלה החלשה והמסוכנת הזאת רק דבר אחד: לכו הביתה!"




Video: עטרה גרמן


יו"ר ש"ס אריה דרעי שנאם אף הוא אמר כי הזהות היהודית של מדינת ישראל נמצאת בסכנה איומה. "על זה אנחנו מוסרים נפש ונלחמים, אנחנו ממש מחויבים. מי מילל ומי פילל ששר בריאות יהודי ירדוף את בתי החולים כדי להכניס חמץ בפסח; מי מילל ומי פילל שבמדינה יהודית שרת התחבורה תסגור את הכרמלית בחיפה עד שהיא תיסע בשבת; מי מילל ומי פילל שיו"ר הכנסת של כנסת ישראל יסע ביחד עם רביי רפורמי כדי לחזק את הקהילות הרפורמיות בארה"ב. הכותל המערבי, שריד בית מקדשנו הקדוש, רוצים לבוא ולחלן אותו ולהפוך אותו למקום לא קדוש – על זה אנחנו נמצאים כאן. הדבר היחידי שמאחד אותם זה המלחמה ביהדות ובדת, בשבת, בגיור, ברבנות ובכשרות. בכל דבר שקשור ליהדות"


חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' התייחס להתפתחות הפוליטית ואמר כי "יש רוב לימין בכנסת ויש רוב להקים ממשלה ימנית כבר היום. הגיע הזמן שכל החברים שנבחרו בקולות הימין ישובו הביתה ויחד נבנה ממשלה טובה לישראל".


חלק ממארגני ההפגנה סירבו לתת לאיתמר בן גביר לעלות ולנאום, אך הוא התעלם מהם ועלה בכוח. "היה לנו היום יום משמח, יום מרגש, יום מיוחד, ותודה לעידית סילמן. אנחנו צריכים לדרוש בחירות והימין ינצח".


במהלך השבוע האחרון חברו עשרות ארגונים יחדיו וביניהם מחאת הקו האדום, מטה המאבק הלאומי, 315, אם תרצו, עד כאן, הביטחוניסטים, תורת לחימה, בוחרים בחיים, הגענו, לצורך קיום ההפגנה הערב.


The post "אומרים לממשלה המסוכנת הזאת רק דבר אחד: לכו הביתה!" appeared first on מקור ראשון.


מחבר: Rina Nakonechny | מקור ראשון חשיפות: 2 | דירוג: 2/47 ( 5 4 3 2 1 )




 

האחריות על התגובות למאמרים השונים חלה על שולחיהן. הנהלת האתר אינה אחראית על תוכנן.
השולח דיון
נט4יו
×

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: