שאלה: כתוב שדבקות הופכת שני דברים לאחד, נכון?
תשובתי: זה נכון, הם הופכים להיות כאחד, כפי שאנחנו אומרים "שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד", אנחנו מתכוונים למצב שאנחנו מגיעים להיות אחד ואין בינינו שום מרחק, וכך אנחנו רוצים שזה יישאר לתמיד.
שאלה: מהי משמעות לימוד התורה עבורך?
תשובתי: אני סופג את התורה לתוכי, בזמן הלימוד אני פועל כך שהתורה תחדור אליי, שהמילים והכוח שלה יחדרו לתוכי, כך שהיא תהפוך להיות כמו חלק בלתי נפרד ממני. כמו כן, אני חושב רק איך לממש את מה שכתוב בה.
שאלה: אז בקצרה, על מה כתוב בתורה?
תשובתי: על אהבה רוחנית.
שאלה: כשאומרים בחכמת הקבלה "שכינה" למה מתכוונים?
תשובתי: אהבה. ביטוי של הבורא כלפי הנבראים. השכינה יורדת ממנו וממלאה את כל הנבראים, שורה ביניהם ומביאה אותם למצב השלם.
שאלה: מה אתה מאחל לי, כאדם שממש עכשיו מתחיל להתעניין בחכמת הקבלה, בקשר למושג "שכינה"?
תשובתי: לפתוח את הלב ולרצות להיות רק בהשפעה, בנתינה ובאהבה לכולם. כך תרגיש עד כמה אתה מתקרב לבורא, עד שתרגיש שהשכינה ממלאת אותך.
שאלה: מהי "דבקות" בחכמת הקבלה?
תשובתי: דבקות זה המצב הכי נעלה בטבע, חיבור בין האדם לבורא.
שאלה: מה אתה מאחל לי, כאדם שמתחיל להתעניין בחכמת קבלה, בקשר למושג "דבקות"?
תשובתי: אם אדם יתחיל ללמוד ולממש את המושג "דבקות", הוא יגיע לפסגת ההתפתחות הרוחנית.
שלום,
מסיבות משמחות נשכח מאיתנו מוצרים שהוזמנו במכירה השכונתית. קניה בסכום נכבד.
המדיניות שלהם שלא מזכים בכלל.
האם זה לפנים משורת הדין לצפות לטלפון תזכורת מהאחראי או לזיכוי עבור מוצרים שלא נודע גורלם (לא ידוע אם נמכרו או הוחזרו).
מה הדין במקרה כזה שהם אמרו מראש שכל טעות או שכחת מוצרים היא על אחריות המזמין בלבד?
שלום וברכה,
הם לא אמורים לרדוף אחרי הלקוחות, ובפרט שהם התנו שאין להם אחריות על כך. וגם לפנים משורת הדין אין עליהם חובה להגדיל לעצמם את העבודה.
בהצלחה.
הפוסט שכחת איסוף מוצרים במכירה הופיע לראשונה ב- דין - שאל את הרב .